Nieuw hier en een vraag over loopsheid

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

kirsten
1-ster

Berichtdoor kirsten » Wo 29 Jun 2011, 11:49

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraag.
Mijn hond Saartje is sinds een paar dagen loops, haar 4e keer. Ze is 2 jaar.
Haar gedrag is hetzelfde als alle andere keren, veel slapen en terug getrokken. Af en toe lekker gek doen en rennen en vliegen.
Zoals altijd schuurt ze met haar rug tegen de tafel aan en klimrek buiten. Dit doet ze nog steeds alleen heeft ze nu iets nieuws, met haar doos over de grond schuren. Bij het aan en uit doen van het broekje begint ze te gillen en ik mag er niet naar wijzen en begint ze al weer als een speenvarken te gillen.
Nu vroeg ik me af bij welke winkels ik voor de zekerheid utero puur natuur of frambozenblad thee kan kopen. Want om nou direct naar de dierenarts te gaan....ze heeft geen koorts o.i.d.  maar 't feit dat ze zo veel schreeuwt en schuurt vertrouw ik niet.

Misschien dat jullie nog tips hebben?
me and my boys
5-sterren

Re: Nieuw hier en een vraag over loopsheid

Berichtdoor me and my boys » Wo 29 Jun 2011, 11:50

als ze dat niet eerder heeft gedaan, dat gillen, en nu dus wel zou ik zelf niet aanmodderen maar toch het echt effe bij de da na laten kijken...
Veerle-scrappyToo
5-sterren

Berichtdoor Veerle-scrappyToo » Wo 29 Jun 2011, 12:09

Ik zou ook even bij de DA gaan.  Dat ze zo schreeuwt is niet echt een goed teken als het geen gewoonte is.  Zou best kunnen dat ze echt pijn heeft en er iets meer aan de hand is. 
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”