ropadog take away voedingslijn

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Elvira
5-sterren

Berichtdoor Elvira » Ma 20 Jun 2011, 20:50

http://www.ropa-productions.com/nl/producten/5

Heeft iemand hier ervaring mee ? Dit is 15 dagen na ontdooiing in de koelkast houdbaar. Zou ideaal zijn voor de vakantie.
Ik ben opzoek naar diepvries voer voor de vakantie, vorig jaar gaf ik lothering, maar het verkoopadres waar ik het toen kocht, verkoopt het niet meer en er is niets in de buurt. laten bezorgen is niet echt een optie omdat ik alleen voor de vakantie KVV nodig heb.
Angelique
5-sterren

Re: ropadog take away voedingslijn

Berichtdoor Angelique » Ma 20 Jun 2011, 21:04

Dat moet behandeld zijn op de een of andere manier, anders loopt het binnen die vijtien dagen we weg.
Nijl
3-sterren

Berichtdoor Nijl » Ma 20 Jun 2011, 21:20

[quote="ropadog"]
RopaDog Take Away voedingslijn

De ‘Take Away’ voedingslijn is een hoogwaardig complete gepasteuriseerde diepgevroren vleesvoeding voor honden en is na ontdooien nog 15 dagen in de koelkast houdbaar. De voeding heeft een vaste structuur en is gemakkelijk in schijfjes te snijden. RopaDog Take Away is de ideale voeding om mee te nemen naar de training, een dagje uit, op vakantie of lekker als verantwoord tussendoortje. Onze ervaringen zijn dat zelfs honden die slecht eten, dol zijn op
deze voeding. RopaDog Take Away is verpakt in een speciaal daarvoor ontwikkelde 7-laags barrière darm welke ten goede komt aan de kwaliteit van de voeding.

RopaDog Take Away is geheel natuurlijk en geschikt voor de volwassen, drachtige, zogende, jonge honden en puppies.
Alle voedingen van de ‘Take Away’ voedingslijn zijn/bevatten;
hoogwaardig complete gepasteuriseerde diepgevroren vleesvoedingen,
vrij van gluten, geur-, kleur- en smaakstoffen, bind- en conserveringsmiddelen,
geen ontgiftende organen zoals o.a. lever en nieren,
vers vlezig bot en/of karkas om een optimale calcium en fosfor verhouding te verkrijgen,
een premix van verse groenten, vers zeewier, verse bessen, plantenextracten, vitaminen en mineralen.
[/quote]
Het is dus gepasteuriseerd, oftewel verhit, om de houdbaarheid te verlengen. Dat vinden de aanwezige bacteriën en enzymen niet leuk. Je zou het kunnen zien als een soort blikvoer.
Als je de houdbaarheid van bv vlees wilt verlengen houdt alleen vriesdrogen de enzymen heel( of de bacteriën het vriesdrogen ook overleven weet ik eerlijk gezegd niet).

Mss eens zoeken of er een leverancier van 1 of ander kvv in de buurt zit van je vakantieadres? Of anders BARF via de lokale slager en supermarkt?
Salty
3-sterren

Berichtdoor Salty » Ma 20 Jun 2011, 22:20

Het is na ontdooien 15 dagen houdbaar in de koeling,maar zodra men de rol opent is het 3 dagen houdbaar in de koeling.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”