trocoxil

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

trocoxil

Berichtdoor Barfplaats

vagebond
5-sterren

trocoxil

Berichtdoor vagebond » Vr 17 Jun 2011, 19:25

Hai, deze week besloten om onze oudste 12.5 jr. teckel Jazz pijnstilling te geven. Twee jaar geleden heeft ze een uitglijder gemaakt op ijs/sneeuw. Volgens D. Aharon zwaar gekneusd. Ging wel beter na de benchrust, maar vorig jaar weer van de bank getrokken door haar moeder en kon ze weer niet lopen haast. Nu gaat het beter, maar ze staat er niet op, ze speelt wel, wandelt mee enzo. Ook is ze 's-morgens stijf.De cox comp. geprobeerd, maar die doet niets. Ze krijgt glucosemine en visolie van goede kwaliteit. Dus vanmorgen de da gebeld en hij stelde trocoxil voor.
Ik las al verschillende ervaringen hiermee, maar die zijn van 2010. Iemand?
Gr. en alvast bedankt, Ingrid
tt-tjes
5-sterren

Re: trocoxil

Berichtdoor tt-tjes » Vr 17 Jun 2011, 22:51

Ik denk dat dat een kwestie van uitproberen is. Bij de ene hond helpt trocoxil, bij de andere niet. Ik heb Fjurdy nu op previcox staan en hij doet het daar heel goed op, in tegenstelling tot novacam wat niet veel voor hem deed en waar hij zich beroerd van voelde.
spreeuwtje
5-sterren

Berichtdoor spreeuwtje » Za 18 Jun 2011, 00:07

Dat is die ene die voor een maand moet werken toch?  Bij kiek werkte het maar voor even.
pallas
5-sterren

Berichtdoor pallas » Za 18 Jun 2011, 08:18

Bij Nox werkt het goed.
vagebond
5-sterren

Berichtdoor vagebond » Za 18 Jun 2011, 19:32

Okay, interessant. Ik zie Jazz nu meer op haar linkerachterpootje steunen. Ben echt benieuwd. Ze doet ook alles wat een bejaarde teckeldame niet zou moeten doen :), graven, dollen en rennen met Gina, 5 maanden oude pup, ze wil ook altijd mee wandelen. Van de week vond ik haar een beetje langzamer lopen, dus daarom die beslissing. Ze loopt ook altijd mank, dus eens kijken wat er morgen met wandelen gebeurt.
Gr. Ingrid
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”