Hersenvliesontsteking

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hersenvliesontsteking

Berichtdoor Barfplaats

Janine74
1-ster

Hersenvliesontsteking

Berichtdoor Janine74 » Di 07 Jun 2011, 12:45

Bink is herstellende van een hersenvliesontsteking,we zitten nu op 5 mg prednison per dag,zijn
weerstand is erg laag,en heeft nu last van uitvloeiing uit zijn neus,het is al een stuk beter,maar
vooral smorgens is het erg.De dierenarts vond het niet nodig ab te geven,omdat hij er verder niet ziek van is.
Nu zat ik te kijken op zilverwater, het lijkt me een goed middeltje voor hem,kan ik dat zo geven naast
de prednison,of heeft iemand nog een ander idee?Hij krijgt nu echinaforce en een vitB complex.
Bieke
3-sterren

Re: Hersenvliesontsteking

Berichtdoor Bieke » Do 09 Jun 2011, 17:00

Hoe oud is Bink?
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 14 Jun 2011, 08:09

Janine74 schreef:Bink is herstellende van een hersenvliesontsteking,we zitten nu op 5 mg prednison per dag,zijn
weerstand is erg laag,en heeft nu last van uitvloeiing uit zijn neus,het is al een stuk beter,maar
vooral smorgens is het erg.De dierenarts vond het niet nodig ab te geven,omdat hij er verder niet ziek van is.
Nu zat ik te kijken op zilverwater, het lijkt me een goed middeltje voor hem,kan ik dat zo geven naast
de prednison,of heeft iemand nog een ander idee?Hij krijgt nu echinaforce en een vitB complex.

Maar waar wil je zilverwater voor geven? Voor de hersenvliesontsteking? Ik denk dat het geen kwaad kan om zilverwater te geven. Ik zou er wel probiotica bij geven. Dan boost je ook de darmflora.
Janine74
1-ster

Berichtdoor Janine74 » Di 14 Jun 2011, 18:48

Bink is net 1 jaar geworden.Ik dacht het zilverwater te geven voor zijn neus,maar dat is weer over!
helaas weer een terugval,weer hoge dosering prednison. Kan ik hem zilverwater ernaast geven,of zal dat
geen zin hebben in het genezingsproces?
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 15 Jun 2011, 17:21

Ik denk dat het in ieder geval geen kwaad kan. Maar ik zou het eerder gewoon via de bek geven.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”