Weer oorontsteking

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Weer oorontsteking

Berichtdoor Barfplaats

Els&Flow
5-sterren

Weer oorontsteking

Berichtdoor Els&Flow » Do 26 Mei 2011, 12:30

Max heeft weer een oorontsteking, weer Surolan kuurtje. Zn oortje is ook beetje kapot aan de binnenkant, de da heeft goed gekeken, maar behalve wat oorsmeer zag ze gelukkig geen verdere gekke dingen als grasaren et. Ze vermoedde echter wel dat het wondje door een grasaar is ontstaan.
Dus weer een tijdje niet zwemmen :(, weer zalven (daar heeft ie een bloedhekel aan ondertusen) en maar rustig aan doen. Gaat lekker zo. Eerst zn poot, toen zn andere oor, nu dit..
margreet
5-sterren

Re: Weer oorontsteking

Berichtdoor margreet » Vr 27 Mei 2011, 08:18

Ach zielig hoor,vooral dat niet mogen zwemmen is een ellende he :-\
Els&Flow
5-sterren

Berichtdoor Els&Flow » Vr 27 Mei 2011, 09:18

Niet mogen zwemmen is hier echt een straf. En dan weer die Surolan, daar zoek ik ook nog een goed alternatief voor. Het is rotzooi, maar een behoorlijk werkend alternatief middel heb ik nog niet gevonden. Iemand tips?
MarijeEnBoomer
5-sterren

Berichtdoor MarijeEnBoomer » Vr 27 Mei 2011, 20:00

Ik gebruik puur oor!!
En ik was erg gebaat bij weten waar de ontsteking vandaan kwam!!
Ik heb een kweek laten nemen en daaruit kwam dat het vermoedelijke een allergie was!
Alle graan vermeden en geen last meer!!
Els&Flow
5-sterren

Berichtdoor Els&Flow » Vr 27 Mei 2011, 22:15

Ik ben net def. verhuisd, ik vermoed dat hij daar wat verminderde weerstand door heeft opgelopen. Hij vond het allemaal erg spannend, maar is nu wel gewend aan het nieuwe huisje, althans, zo lijkt het. Daarnaast kreeg ie van mn schoonvader vrolijk granenkoekjes en zelfs een paar keer een boterham. Dat kon toch geen kwaad en ik was er helaas niet bij. En dat met zijn allergie :(.
Ondertussen puur oor besteld, dat komt morgen binnen. En ik ga zn weerstand weer even opbouwen met all-septicum van Groene Os.
Mariska en Ruby
1-ster

Berichtdoor Mariska en Ruby » Vr 23 Sep 2011, 12:32

mag ik je vragen waar jij puur oor besteld? Mijn hondjes blijven ook maar last houden van stink oren en zo nu en dan zijn ze vuurrood. Ik geef Duck en ik las net dat daar toch nog granen in zitten.... mmmhh moet ik maar weer een kvv gaan zoeken zonder granen :(
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”