Trots!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Trots!

Berichtdoor Barfplaats

Nathascha
5-sterren

Trots!

Berichtdoor Nathascha » Wo 11 Mei 2011, 19:44

ik ben heel trots op mijn Buffy!

Van de week van Kiezebrink ex-layer kwartels gehad. Die heeft manlief doormidden staan choppen. Omdat 1 hele kwartel wel heel erg veel te veel is voor 1 katje van 3,2 kg.
Daarna de helft gemalen, want Alice heeft geen tanden meer dus die krijgt nu gemale kwartel.

Buffy EET GEWOON HUP ZONDER PROBLEMEN de kwartel!!!!!!!!!!!! ;D :D ;D ;D (tis de eerste keer dat ze echt wat moet knagen sinds we Barfen)
Helemaal geweldig!! En ze laat hem netjes op het bord liggen, eet nog net niet met mes en vork  :D 8) :D

Wat een geweldige katsel is het. Ben erg trots op mijn kleine 'exbrokkenvreter'. Die na ruim 6 jaar toch maar ff ee kwartel naar binnen werk. Ik hoor allerlei knaag en knap geluidjes van het aanrecht komen ( ja hier eten de katten op het aanrecht, anders eten de honden de boel op van de katten)

Alice moet dat gemalen spul niet, wat wij gemalen kwartel noemen...zal je net zien. nou ja, die krijgen we ook wel weer aan het eten. :biggrin2:
mirdj
4-sterren

Re: Trots!

Berichtdoor mirdj » Wo 11 Mei 2011, 21:16

Wat goed!

Hier knagen ze wel zolang er maar gemalen spul omheen zit. Ik ben nu bezig om het spiervlees niet meer te malen maar de bot en orgaan nog wel. Als ze dit goed eten wil ik stoppen met het malen van orgaan en als laatste het bot. Daar zal nog wel even over heen gaan, maar ik hoop dat ik het voor elkaar ga krijgen. Als ze de onderdelen los niet gemalen eten krijg ik ze misschien ook wel zo ver om uiteindelijk toch te gaan barfen.
Limpy
5-sterren

Berichtdoor Limpy » Wo 11 Mei 2011, 21:20

Stoere poes, buffy de kwartel-slayer!  ;D
Die gaat er wel komen...
Nathascha
5-sterren

Berichtdoor Nathascha » Wo 11 Mei 2011, 21:31

;D ;D ;D
Buffy the kwartel Slayer  ;D geweldig!

@mirdj
ik las het net in je topic dat je spiervlees aan het geven was. Goed hoor dat ze zo toch langzaam over gaan! ik zal moeten blijven malen. Alice zal nooit stukken vlees naar binnen krijgen zonder tanden. Vind het eigelijk ook wel heel leuk om de mixen te maken. Ik maak altijd 8 tot 10kg verschillende mixen met verschillende dieren door elkaar. Heb nu 5 verschillende mixen. En alle 5 zijn ze weer anders van samenstelling. Heb er nu ook kuikens door gemalen. Buffy denk ik wel hele kuikens....ze moet nu wel, nu ik ze net heb bezig gezien  ;) Maar Alice wil geen ei eten, dus die moet dan maar gemalen kuiken eten  ;)
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 11 Mei 2011, 22:59

Super Buffy!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”