Bezorgen in Zeist, wie weet een adresje?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Tante B
1-ster

Berichtdoor Tante B » Wo 04 Mei 2011, 23:01

Hallo,

Weet iemand een adres waar ik kant en klaar versvlees (bij voorkeur Duck) kan bestellen en dat het dan ook in Zeist bezorgd kan worden?
Ik heb internet afgestruind, maar het wordt steeds niet in het midden van NL bezorgd...

Ik haal het altijd bij een kleine dierenwinkel, een doos per keer. Maar sinds de Rodi er niet meer is zijn veel mensen Duck gaan gebruiken en is de voorraad steeds op waardoor ik heen en weer blijf fietsen. Ze hebben een kleine vriezer en dus niet zo'n grote voorraad en willen het niet speciaal voor mij bestellen. Ik heb geen auto dus ik kan het niet ophalen uit grotere dierenzaken in andere steden. Voorheen kwam ik altijd bij Broekhuizen in De Meern, dat was fantastisch, maarja beetje ver fietsen haha!

Alvast bedankt voor tips  :)
nienk
5-sterren

Re: Bezorgen in Zeist, wie weet een adresje?

Berichtdoor nienk » Do 05 Mei 2011, 11:54

verzamelplaats in de gaten houden en dan samen met iemand bij jou in de buurt bij Lupa?
Martine.
3-sterren

Berichtdoor Martine. » Do 05 Mei 2011, 16:42

Wil die dierenzaak niet gewoon een doos voor jou extra bestellen? Als jij het binnen een paar uur nadat hun het binnen hebben gekregen gaat ophalen hoeft het ook niet bij hun in de vriezer mocht vriezerruimte niet hun sterkste kant zijn.
Meike en Daisy
5-sterren

Berichtdoor Meike en Daisy » Do 05 Mei 2011, 18:58

Vers dier zit in Zeist, die heeft verschillende kvv merken (Alaska, Haaksbarf, Shaweca, Naturis, Tinlo).

http://www.versdier.nl/index.php
Tante B
1-ster

Berichtdoor Tante B » Do 05 Mei 2011, 19:11

[quote="Meike en Daisy"]
Vers dier zit in Zeist, die heeft verschillende kvv merken (Alaska, Haaksbarf, Shaweca, Naturis, Tinlo).

http://www.versdier.nl/index.php
[/quote]

Wauw, het stond niet op de site, maar als ze echt in Zeist zitten, dan weet ik het wel. Thanks!
Tante B
1-ster

Berichtdoor Tante B » Do 05 Mei 2011, 19:12

[quote="Martine."]
Wil die dierenzaak niet gewoon een doos voor jou extra bestellen? Als jij het binnen een paar uur nadat hun het binnen hebben gekregen gaat ophalen hoeft het ook niet bij hun in de vriezer mocht vriezerruimte niet hun sterkste kant zijn.
[/quote]

Nee dus, zo raar, je zou denken dat ze willen verkopen, maar ze werd boos van mijn vraag...
Limpy
5-sterren

Berichtdoor Limpy » Do 05 Mei 2011, 19:14

Tja, aan br*kken verdienen ze nou eenmaal meer dus daar doen ze dan wel weer moeite voor....
Deesje
5-sterren

Berichtdoor Deesje » Do 05 Mei 2011, 19:24

versdier heb ik laatst gebeld had toen wat probleempjes gehad maar zal nu langzaam wel weer in orde zijn..

verder haal ik wel eens spullen in montfoort bij hondenvoer-natuurlijk, ik denk dat zij ook wel naar zeist rijdt, even bellen, ze doet erg veel moeite en is goede service daar..
Chaos
3-sterren

Berichtdoor Chaos » Vr 06 Mei 2011, 07:58

Hoi,

Ik weet niet hoever je fietsen wilt, maar tussen Amersfoort en Soest zit Eemland diervoeders. Die verkopen het ook.
Volgens mij hebben ze altijd wel wat dozen op voorraad, ik heb daar nog nooit misgegrepen(toen ik nog kvv voerde).
Anders eerst even bellen.
Tante B
1-ster

Berichtdoor Tante B » Vr 06 Mei 2011, 08:17

[quote="Deesje"]
versdier heb ik laatst gebeld had toen wat probleempjes gehad maar zal nu langzaam wel weer in orde zijn..

verder haal ik wel eens spullen in montfoort bij hondenvoer-natuurlijk, ik denk dat zij ook wel naar zeist rijdt, even bellen, ze doet erg veel moeite en is goede service daar..
[/quote]

Wat voor problemen waren dat als ik vragen mag?
Deesje
5-sterren

Berichtdoor Deesje » Vr 06 Mei 2011, 20:03

geen idee, ik begreep het niet helemaal, had haar kort aan de lijn en ze had het over problemen (ik had een spoedbestelling ivm vakantie van petra van versvoer die ik pas zag toen het al te laat was), maar dat nu alles weer goed was. ze kon mij toen nog niet leveren (was voor pasen)
*Lia*
5-sterren

Berichtdoor *Lia* » Zo 08 Mei 2011, 14:13

Welkom Tante B

Rodi is gewoon te koop hoor. Bij AH zeker.
Alba
5-sterren

Berichtdoor Alba » Do 19 Mei 2011, 12:00

Wij hebben eerder wel bij versvoer besteld, heel prettig contact en keurige service. Eind vorig jaar een bestelling gedaan en daarna ging het zo vreemd (hoorde wéken niets meer, dan ineens weer een pissige mail terwijl IK als laatste had gemaild, en meer van dat soort vreemde zaken) dat wij het wel weer prima vinden zo. Ik haal wel weer in Zoelen!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”