Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Linda en Kiri
#2003604
Even een heel snel vraagje. Kiri gaat steeds meer knagen en kwijlen op haar speeltjes. Dus ik denk dat nu de tijd is gekomen dat ze aan het wisselen gaat. (ze is vandaag 17 weken geworden) Nu heb ik in een andere topic gelezen dat iemand iets homeopathisch gaf zodat het minder lastig voor de pup is. Ik kan alleen dat topic niet meer terug vinden. :-[
Wie kan me helpen?? Of goede tips om het zo pijnloos te laten verlopen bij ons meiske??

Ze heeft al best veel speeltjes waar ze op mag en kan knabbelen. Ze heeft ook van die runderhuidbotjes en rawhide botten.

Alvast bedankt
Door sella
#2003612
Ik gebruik zelf chamomilla, maar er is voor kinderen nu alweer heel wat jaar chamodent, een complexmiddel, en dat scheelt veel pijn.
Door Lizzy
#2003637
Ik weet niet of Kiri KVV of BARF krijgt? In geval van KVV zou ik overschakelen op BARF. De beste garantie voor pijn en probleemloos wisselen.
Door Linda en Kiri
#2003801
Lizzy schreef: Ik weet niet of Kiri KVV of BARF krijgt? In geval van KVV zou ik overschakelen op BARF. De beste garantie voor pijn en probleemloos wisselen.
Jaaa... Dat wordt lastig. Ze krijgt KVV. Wat ik wel doe is een dag in de week haar wat kauwwerk geven. maar ben nog niet verder gekomen dan kippennek. Mijn wederhelft moet heeeeeeel erg wennen en wilt nog niet dat zij over gaat op BARF. Op zich wel een hele goede tip. Misschien wat meer daagjes of kippennekken inlassen als tussenweg?
sella schreef: Ik gebruik zelf chamomilla, maar er is voor kinderen nu alweer heel wat jaar chamodent, een complexmiddel, en dat scheelt veel pijn.

Dat is degene die ik bedoel :biggrin2:. De chamodent....Wat is eigenlijk het verschil tussen chamonilla en chamodent??? En weet iemand waar ik dat haal?
Door sella
#2003830
Chamomilla helpt tegen de schrale groene spuitpoep en maakt het tandvlees wat zachter, zodat de nieuwe elementen makkelijker doorbreken.
De chamodent heeft een heel stel homeopatische middelen in zich, die ook het kaakbeen steviger maken en nog meer dingen staan erop.

Chamodent kan je bij de kruidvats,etossen, tuinen, zelfs supers met een homeorekje.
Chamomilla bestel ik bij de gezond en wel winkel.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2003844
In de wisseltijd geef ik mijn pup een grote kluif. Een runderknie of zo. Ze krijgen er niet zo veel af, maar gebruiken wel hun gebitje. Zo zijn de melktandjes/kiesjes er best snel uit.
Door Linda en Kiri
#2003946
Het is officieel...Net in haar bekkie gekeken.. En jawel hoor...Een fietsenrek :biggrin2:.
Ik heb proberen te kijken voor chamomilla op de site, maar kwam bij neusdruppels en voetencreme uit :o... Ik geloof niet dat ik dat moet hebben. Ik ga woensdag nog even hier kijken bij het kruidenwinkeltje en anders haal ik dat andere..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door