iemand bekend met XIE TANG ter ondersteuning bij ATOPIE???????

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
meili-chrissie
3-sterren

iemand bekend met XIE TANG ter ondersteuning bij ATOPIE???????

Berichtdoor meili-chrissie » Di 19 Apr 2011, 23:34

hoi allemaal

ik zat weer eens te speuren en kwam XIE TANG  tegen van de huisdierendokter ..graag wil ik een middel achter de hand hebben nu er weer hooikoortsverschijnselen bij mezelf optreden ,want dan krijgt mei-li weer erger last van haar atopie ook ! heb graag iets in huis voor als het mis zou gaan ,wel heeft ze gisteren vreselijke jeuk gehad toen had ik de dag ervoor en ook gisteren de 100%kip variant gegeven van haaksbarf ??? >:(was echt weer afzien ! meteen een grote bijtplek aan haar zijkant  :'( wat een ellended blijft het die atopie  :(...
dus stel dat iemand bekend is met XIE TANG zou ik heel graag reacties horen van jullie ,goede maar natuurlijk ook de slechte ! er staan wel klantreacties op de site maar daar ben ik wel een beetje argwanend over ..

groetjes Chrissie en Mei-Li
charmed
5-sterren

Re: iemand bekend met XIE TANG ter ondersteuning bij ATOPIE???????

Berichtdoor charmed » Wo 20 Apr 2011, 12:22

Als je chinese kruiden wilt gaan geven, dan moet je even contact zoeken met een goed holistisch dierenarts. Dit heeft nl. het beste resultaat als het Chinese kruid bij de hond gezocht wordt. Net als bij Homeopathie.
Veerle-scrappyToo
5-sterren

Re: iemand bekend met XIE TANG ter ondersteuning bij ATOPIE???????

Berichtdoor Veerle-scrappyToo » Wo 20 Apr 2011, 12:23

Als je hondje zo erg reageert net na het eten van een 100% kipvariant...is er getest of je hondje een voedingsallergie zou kunnen hebben naast de atopie?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”