Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1982394
Gisteren heeft ie niet gepoept, wel 50 keer gezeten om het te proberen  :-\ :-\  en vanochtend in het park ook niet, dus ik heb, thuis ingekomen, mijn pink in een plastic zakje gedaan, daar wat olie op gedrupt en heb gevoeld. Ik voelde een harde keutel maar niks scherps. Ik heb hem een klein beetje vlees gegeven met een eetlepel zalmolie en hoopte dat het wel los zou komen tijdens de wandeling in Hellendoorn  :-\ :-\

Niet dus, dus op de terugweg uit Hellendoorn heb ik de DA gebeld en daar kon ik meteen langskomen. Om 8 uur was ik daar, moest nog omrijden vanwege dat pl**risvoetbal in de bouwval van Rdam, maar alla, dat is nu eenmaal niet anders.
Bij de DA aangekomen mocht ie meteen op tafel, alwaar hij een klysma kreeg nadat de DA gevoeld heeft en hetzelfde voelde als ik. En nu maar afwachten tot ie gaat poepen  :( :(

Hij is wel zielig nu.  
Laatst gewijzigd door Nynke op ma 04 apr 2011, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1982414
Ivonne schreef: Hoe lang duurt dit voordat dit werkt?
Als het goed is met een uurtje zei ze, dus dat zou nu zo'n beetje zo moeten zijn. Ik ga zo weer een rondje lopen met hem, neem een zaklantaarn mee  8)
Door Limpy
#1982416
Arme jeppe, kan zo´n pijn doen.
Heb ook wel eens een klysma moeten geven aan m´n ouwe kater vroeger, wat was die arme vent opgelucht alsie na een poosje dan eindelijk weer kon poepen...  :-\

Succes zo met wandelen, hoop dat het dan lukt!
Door Ine
#1982421
Heb je geen parafine-olie meegekregen om eventueel zelf nog te geven?
Onze Dikkie heeft dat de laatste 1 1/2 jaar elke dag gekregen, omdat het poepen gewoon niet ging. Dit werkte prima voor hem.
Lieve knuffel voor het "vieze" monstertje uit Hellendoorn. :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#1982427
Nynke F schreef: Als het goed is met een uurtje zei ze, dus dat zou nu zo'n beetje zo moeten zijn. Ik ga zo weer een rondje lopen met hem, neem een zaklantaarn mee  8)
ah... oke, nou dan hoop ik dat je een succesvolle wandeling zult hebben...  ::) :biggrin2:
Door pallas
#1982431
Arme scheet.....

Zo'n klisma werkt meestal goed. Eerst rustig aan in laten werken en dan na een uurtje naar buiten en maar hopen op resultaat.

Hoop dat je zo opgelucht met zijn twee weer thuis bent :-*
Door Nynke
#1982434
Helaas, nog niks  :-\ :-\  dus nu eet ie een beetje paté met veel zalmolie en een beetje konijnenvlees en een Rimadyl. Straks weer naar buiten, ik ga pas naar bed als hij gepoept heeft !!

Nee Ine, omdat ik zalmolie in huis heb heeft ie geen parafine meegekregen !

Ze vond het heel bijzonder dat we met zo'n grote groep verschillende honden gewandeld hebben zonder geruzie tussen de honden  :) :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door