kaya heeft nu blaasontstekking

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

kayaenwodka
2-sterren

Berichtdoor kayaenwodka » Do 24 Mar 2011, 14:52

zit nu vanaf maandag aan 3/4 s'morgens en 3/4 sávonds.  enurace.
Gaat goed. Maar dindsdagavond ( mijn man was in het buitenland) dan mogen de honden bij mij op bed slapen.
Om half twee moest ik plassen en kaya stond ook gelijk op en stond bij de trap. Kaya kan geen trap meer op of af, dus helpen wij altijd. Ik zeg moet je plassen? Kaya wilde naar beneden en stond ook te hijgen.
Als kaya hijg dan moet ze meestal plassen, poepen of kotsen. Ze moet iets doen dan.
Dus joggingbroek aan en met Kaya naar beneden, buiten ging ze gelijk plassen. Ik dacht gek.
Want normaal doet ze het gewoon in luier.
Dit is wel een teken dat ze het plassen weer gaat voelen, denk ik.
Dus vanochtend ook veel geplast en niet echt veel urine??
Dus vanmiddag na het werk ( 13.00 uur) plas op gevangen en naar DA gebracht.
Die zelfde avond belde hij terug /  blaasontsteking.
Dus antbiotica.

Enurace gewoon nu even zo blijven gebruiken en even afwachten qua blaasontsteking.
Na de kuur weer urine laten testen en dan weer een klein beetje afbouwen met enurace in overleg met DA.
Heb voor 10 dagen een kuur gehad.

Nou die kaya kan er wat van spondylose, athrose, mist 1 teen ( kanker), schildklier werk niet goed, rechter knie band geopereerd, verkeerde diagnose lymfeklierkanker ( bult in haar lies /  cellen opgestuurd en lymfeklierkanker, ze heeft nog 3 tot 6 maanden te leven / na 4 weken was de bult weg en dit was in aug2008 / in nov2008 had ze een bult in haar nek / dus naar DA en dit was een ontstekking / ze kijkt kaya nog eens na voor bulten inverband met lymfeklierkanker / niets te voelen / dan kan je er vanuit gaan geen kanker / WAT / ??????) incontunent, en nu blaasontstekking.

Maar ja ze doet het nog steeds goed ondanks alle kwaaltjes :)

Moest even mijn verhaal kwijt.

Monique, Kaya en Wodka
Laatst gewijzigd door kayaenwodka op Vr 25 Mar 2011, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Lil
5-sterren

Re: kaya heeft nu blaasontstekking

Berichtdoor Lil » Do 24 Mar 2011, 16:42

Pfffttt dat is niet niks wat Kaya allemaal heeft meegemaakt! Sterkte! Hier nu ook een teef met blaasontsteking, maar die makeert verder gelukkig niets.

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”