wie heeft er ervaring met Bachbloesems bij nerveuze honden of katten?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
Zootje
1-ster

wie heeft er ervaring met Bachbloesems bij nerveuze honden of katten?

Berichtdoor Zootje » Ma 14 Mar 2011, 11:39

wie heeft er ervaring met  Bachbloesems bij nerveuze honden of katten? Ik ben erg benieuwd naar de rescue-versie. Zijn er mensen die hier goede en slechte ervaringen mee hebben?
HannekeKjell
5-sterren

Re: wie heeft er ervaring met Bachbloesems bij nerveuze honden of katten?

Berichtdoor HannekeKjell » Ma 14 Mar 2011, 12:04

De resque remedie is in principe voor noodgevallen en kort gebruik.
Voor het beste resultaat zou ik een remedie op maat laten maken.
nienk
5-sterren

Berichtdoor nienk » Ma 14 Mar 2011, 12:58

Reus  heeft de rescue spray een paar keer gehad na een incidentje met een andere hond, hij was gelijk rustig, maar liep wel een beetje rond met een 'jeetje, wat gebeurd me nou, ik eh.. wow' kop.

Hij krijgt nu al een  tijdje bloesems op maat gemaakt, hij was namelijk wat fel, uit zijn doen, zat niet lekker in zijn velletje en was een beetje down achtig. De bloesems helpen hem super goed! ik merk echt duidelijk verschil, hij is duidelijk blijer, luistert beter, loopt veel beter aan de lijn, is minder overdreven naar andere honden toe en mocht hij eens te druk doen dan is een 'Reus, klaar' genoeg.

Zou je dus aanraden naar iemand toe te gaan die er voor geleerd heeft, de rescue is namelijk echt alleen voor noodgevallen inderdaad. bijvoorbeeld als je hond ergens enorm van geschrokken is of iets dergelijks.
Boeffie Blafmans
5-sterren

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Ma 14 Mar 2011, 16:43

Ik heb bij Radja rescue gebruikt en later een remedie op maat. De eerste werkte niet zichtbaar voor mij, de tweede wel. Het was een subtiel verschil, maar voor mij duidelijk genoeg.
essie74
4-sterren

Berichtdoor essie74 » Ma 14 Mar 2011, 21:22

geen bachbloesems maar wel een op maat middel via een homeopaat voor dieren. Was een wereld van verschil voor onze monsters....

het intake gesprek ging ook best wel diep van pup tot aan nu..... en na het geven van de korrels.... totaal andere honden!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”