Bijenpollen

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bijenpollen

Berichtdoor Barfplaats

BaileyBeau
2-sterren

Bijenpollen

Berichtdoor BaileyBeau » Zo 20 Feb 2011, 22:41

Ik vraag het maar in een apart topic in de hoop dat ik zo iemand tref die me antwoord kan geven op mijn vraag. Heb het al 2 keer in een voorsteltopic gedaan, maar geen reactie.

Ik heb gisteren een pot bijenpollen gekocht, korrels wel te verstaan.
Hoeveel en hoevaak mogen mijn hondjes dit ? Het zijn kleine honden van 2x 6 en 1x 7 kilo.
Toen ik er een paar liet proeven aan Reza, begon ze na een uur te hijgen. Kan dit een reatie van de pollen zijn of zou het meer toeval zijn. Weet dat het goed voor mens en dier is, maar verder ook niet.
lauraV
5-sterren

Re: Bijenpollen

Berichtdoor lauraV » Ma 21 Feb 2011, 02:32

geen idee :)
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 23 Feb 2011, 08:43

BaileyBeau schreef:Ik vraag het maar in een apart topic in de hoop dat ik zo iemand tref die me antwoord kan geven op mijn vraag. Heb het al 2 keer in een voorsteltopic gedaan, maar geen reactie.

Ik heb gisteren een pot bijenpollen gekocht, korrels wel te verstaan.
Hoeveel en hoevaak mogen mijn hondjes dit ? Het zijn kleine honden van 2x 6 en 1x 7 kilo.
Toen ik er een paar liet proeven aan Reza, begon ze na een uur te hijgen. Kan dit een reatie van de pollen zijn of zou het meer toeval zijn. Weet dat het goed voor mens en dier is, maar verder ook niet.

Ik heb ook geen idee. Wat is de dosering voor volwassen mensen? Als dat bijv. 1 eetlepel per dag is, zou je 1 theelepel om de dag kunnen geven ofzo. Weet je, dit soort dingen komen niet zo krap. Het zijn 'maar' bijen pollen.
BaileyBeau
2-sterren

Berichtdoor BaileyBeau » Wo 23 Feb 2011, 10:25

Oke zal ik gaan kijken wat de dosering is voor mensen. Thanx voor je reactie !
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”