Halve kippennek in één keer doorslikken?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Tamomi
2-sterren

Berichtdoor Tamomi » Wo 09 Feb 2011, 12:43

Gisteravond gaf ik het tuig ieder één kippennekje om te snacken. Tatja en Monty gingen lekker rustig zitten knagen. Maar Minnie knaagde de ene helft op... en slikte de andere helft in één keer door! Gloep! En daarna probeerde ze zonder blikken of blozen op rooftocht te gaan bij Monty, wat haar op flink gegrom kwam te staan. >:(
Kan dat kwaad, zo’n halve nek in één keer doorslikken? Of verteert ze dat wel?
Too
5-sterren

Re: Halve kippennek in één keer doorslikken?

Berichtdoor Too » Wo 09 Feb 2011, 13:07

;D da's geen kat.. da's een reiger, zo eentje heb/had ik ook die deed t met alles :krakslikpastniet-kokken-krakslik etc
Inmiddels is dat nagenoeg over

Maar je vraag of t kwaad kan: nee hoor, kauwen/kraken is natuurlijk altijd beter, zeker zo'n kippennek is mooi rond en glad zonder enge stukjes
Tamomi
2-sterren

Berichtdoor Tamomi » Wo 09 Feb 2011, 13:24

Hihi, een reiger... da’s een goede vergelijking. Of zo’n grote slang die in één keer een zwijntje naar binnen werkt. Volgens mij kan Minnie haar bekkie ook 2x zo groot maken als het moet. :biggrin2:

Bang voor enge scherpe stukjes ben ik niet, maar ik vroeg me af of het niet heel lang duurt voordat zo’n on-geknaagde nek is verteerd. Zit ik straks met een poek die niet kan poepen.  ???
Maar tot nu toe lijkt ze nergens last van te hebben. Heeft vanmorgen alweer haar portie KVV opgesmikkeld en loopt gewoon door het huis rond te stekkeren, net als altijd.
Emytje
4-sterren

Berichtdoor Emytje » Wo 09 Feb 2011, 14:21

Hier doet de kitten dat ook met alles wat niet meer compleet is. Kippennekken, eendennekken, kippenvleugels en meer van dat. Ik ben alleen bang dat hij er een keertje in stikt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”