vis en vlees samen??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

vis en vlees samen??

Berichtdoor Barfplaats

mvans
2-sterren

vis en vlees samen??

Berichtdoor mvans » Zo 30 Jan 2011, 21:46

Hallo,

Ik ben nieuw hier en nieuw met barf en kvv. Ik heb een pup van 10 weken en ben sinds 3 dagen over op kvv en vandaag heeft ie een kippenek en 2 kipkluifjes (eerst geslagen met de hamer) op. Hij vond het heerlijk. Ik ben zoveel mogelijk aan het opzoeken of hoe en wat. Wat kan wel en niet e.d. Vind het nog wel moeilijk hoor. Maar goed ik ga mijn best doen en blijf zoveel mogelijk speuren.

Het enige wat ik niet kan vinden is als ik vis wil geven kan dat dan samen op een dag met vlees of moet het dan een hele vis dag worden?

Hoe kan ik een foto toevoegen dan kan ik mijn kanjer laten zien.

Verder zal ik dan ik nog wel een keer om jullie hulp moeten vragen vrees ik.
Kemi
3-sterren

Re: vis en vlees samen??

Berichtdoor Kemi » Zo 30 Jan 2011, 22:01

Hoi, Welkom!
Wat leuk, een kleintje, laat maar snel eens een foto zien (account aanmaken op bijv mijnalbum.nl en dan de link hier invoegen)!
Ik heb een pup van 8 weken, dus ben ook nog een 'beginner'. Ikzelf geef een sardine gewoon als een maaltijd op zich tussen andere maaltijden die wel vlees bevatten. Hier geen problemen maar ik weet dus geen precies antwoord op je vraag alleen mijn ervaring.
Veel plezier met je puppert!

Groetjes,
Elvira
TMG1961
5-sterren

Berichtdoor TMG1961 » Zo 30 Jan 2011, 22:06

Welkom op BP :)
Als ik vis geef dan krijgt Pixie meestal sardientjes, je kunt met een jonge pup ook beginnen met ansovisjes, die zijn nog kleiner, en daarbij geef ik dan vleesbot. Dit krijgt ze 's ochtends en 's avonds krijgt ze dan vlees met groentenmix. Deze combinatie krijgt ze 2 keer per week.
Anne in Duitsland
5-sterren

Berichtdoor Anne in Duitsland » Zo 30 Jan 2011, 23:15

Vis en vlees samen is geen enkel probleem!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”