Update van Chester

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Update van Chester

Berichtdoor Barfplaats

Jutta
1-ster

Update van Chester

Berichtdoor Jutta » Zo 30 Jan 2011, 17:26

Ik dacht dat ik toch even moest berichten hoe het met Chester gaat nadat hij weer aan de diarree was. Het ging na die ene dag weer helemaal goed. Geen rare dingen. Ik raakte al helemaal in de stress en was alleen nog maar bezig met of die nou wel of niet moest poepen etc. Na zo'n nachtaktie  van toen
(om 4 uur in de pyjama naar buiten en daarna de bench schoonmaken etc.) was ik er wel een beetje zenuwachtig. Maar ja het ging goed.

Gisteren toch ineens weer een beetje aan de diarree en weer zaterdag dus........ ik nadenken over wat hij s'ochtends had maar....... ik denk ik weet het.
Hij krijgt altijd op vrijdag vis (soms sardien, soms haring of paling) en dan 540 g dus dat is denk ik de boosdoener of tenminste voor hem dan toch te veel in een keer vooral omdat het de hele week goed was maar juist zaterdag weer mis. Gelukkig was het deze keer niet zo erg maar ja. Ik begon al aan mijn hele menu te twijfelen.

Deze week ga ik het even anders proberen. De vis van vrijdag ga ik verdelen en dan maar kijken hoe het gaat. Ik wil daarna toch al de hoeveelheid voer
verlagen dus dat betekend ook dat hij dan minder vis krijgt. Van zalmkop heeft hij dat niet, dat gaat altijd goed.

Ik wilde jullie wel informeren want ik ben ook altijd heel erg blij met al jullie reacties.
Nu maar hopen dat het deze week helemaal perfect loopt.  :D

groetjes van Jutta en Chester

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”