Welk Kant-en-klaar vers voer(honden) kan ik aan mijn katten geven?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
Selline
1-ster

Welk Kant-en-klaar vers voer(honden) kan ik aan mijn katten geven?

Berichtdoor Selline » Zo 16 Jan 2011, 21:46

Hallo forummers,

ik heb geen ervaring met barfen althans jarenlang hebben mijn `mannen` CB gegeten en dit was groot succes.
Maar zelf samenstellen dat nog niet...

Ik hoop op deze site veel te leren en informatie te krijgen over hoe en wat.

Ik heb jullie hulp nodig nl. sinds ik in het buitenland woon buiten EU kan ik niet aan CB komen.
Ik baal hier ontzettend van!!!
Ik heb kontakt gehad met oa CB en meerdere versvlees voeders maar geen van hen verkoopt hier of heeft er plannen toe(misschien in toekomst).

Ik kan hier niet aan orgaanvlees etc. komen en het meeste vlees in de supermarkt is al diepvries(weinig keuze).
Ik ben al reuze blij dat ik sinds kort Boz. en Appl. gevonden heb :biggrin2:!!!!
En gelijk een bulk-bestelling gedaan!
Ook sindskort aan de Or. gekomen ;D!
Hehe...dat komt in de buurt!

Nou ben ik dus (dankzij advies) opzoek gegaan naar kant-en-klaar vers vlees voor honden aangezien ik dat voor katten nergens kan vinden.
Dit zijn de voeders waar ik tot nu toe uit kan kiezen, zouden jullie mij kunnen vertellen welke ook geschikt is voor katten of waarom juist niet?
Meer informatie is te vinden op de sites, maar ik neem aan dat ik geen linken mag plaatsen.

Ik heb er 3 gevonden:
K... NATURAL FREEZE DRIED RAW DOG FOOD
(100% natuurlijk rauw hondenvoer samengesteld van gevriesdroogd vlees en groente, zonder kunst kleurstoffen of conserveringsmiddelen als rijst, mais, gluten en korrel/graan?)

-vers lam of vers rund
-gemalen botten
-bloed
-verse broccoli
-blomkool
-wortelen
-zilver rode bieten?
-kool
-andere seizoens groente
-verse hele eieren met schaal