Hitsige reu

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hitsige reu

Berichtdoor Barfplaats

Erna
5-sterren

Hitsige reu

Berichtdoor Erna » Wo 22 Dec 2010, 20:03

Ik werd net gebeld door een eigenaar van een van onze reuen. De reu is inmiddels 14 maanden oud en heeft een loopse teef geroken. Needless to say dat ie helemaal hoteldebotel is. Hij eet niet meer, slaap niet meer en staat alleen nog maar aan het hek te piepen en te janken. (dat doet ie ook in huis). Op zich heeft de eigenaar daar niet zo'n probleem he maar hij vind het zo zielig voor de hond. Wat het ook is natuurlijk,

De dierenarts heeft castratie aangeraden maar dat wil de eigenaar niet (en wij ook niet). We hebben andere plannen met de reu.

Welke homeopathische middeltjes kunnen de hond helpen deze periode zonder al te veel hormonale problemen door te komen?
me and my boys
5-sterren

Re: Hitsige reu

Berichtdoor me and my boys » Wo 22 Dec 2010, 20:14

prodier geslachtsdrift tesamen met hopcapsules..
geer
5-sterren

Berichtdoor geer » Do 23 Dec 2010, 10:49

Prodier Geslachtsdrift is uit het assortiment (VSM stopt met veterinaire producten), dus ik zou Puur Geslachtsdrift nemen!
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 23 Dec 2010, 11:46

Puur Geslachtsdrift en Rust Compositum want daar zit hop in. Hop kalmeert de op hol geslagen mannelijke hormonen ook een beetje.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”