lotgering voor kat aan hond geven?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Linda_Bonbon
3-sterren

Berichtdoor Linda_Bonbon » Wo 08 Dec 2010, 17:57

sorry als deze vraag al ergens op t forum beantwoord wordt, maar ik kan het niet vinden..

ik zag in het aanbod-hoekje kvv Lotgering voor de kat staan. ik ben op de site van lotgering gaan kijken, maar snap er weinig van. vind de site erg onoverzichtelijk.. wilde me aanmelden zodat ik de producten kan bekijken die te bestellen zijn, maar dit lukt niet. vraag me nu dus af wat het verschil is tussen kvv voor katten en kvv voor honden? zou je kvv voor katten ook aan een hond kunnen geven, of zijn de verschillen in samenstelling daarvoor te groot??
mysmoothcollies
4-sterren

Re: lotgering voor kat aan hond geven?

Berichtdoor mysmoothcollies » Wo 08 Dec 2010, 19:43

Hoi, ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik zou Lotgering zelf rechtstreeks mailen of even opbellen. Verder heb je gelijk hoor de website mag dan vernieuwd zijn, hij is nog steeds niet erg overzichtelijk en duidelijk. Suc6! :D ;) :)
flodder en dwarrel
5-sterren

Berichtdoor flodder en dwarrel » Wo 08 Dec 2010, 21:16

[quote="Linda_Bonbon"]
sorry als deze vraag al ergens op t forum beantwoord wordt, maar ik kan het niet vinden..

ik zag in het aanbod-hoekje kvv Lotgering voor de kat staan. ik ben op de site van lotgering gaan kijken, maar snap er weinig van. vind de site erg onoverzichtelijk.. wilde me aanmelden zodat ik de producten kan bekijken die te bestellen zijn, maar dit lukt niet. vraag me nu dus af wat het verschil is tussen kvv voor katten en kvv voor honden? zou je kvv voor katten ook aan een hond kunnen geven, of zijn de verschillen in samenstelling daarvoor te groot??
[/quote]

ik had lotgering voor de katten gekocht maar die bliefden het maar niet mijn honden wel
Meike en Daisy
5-sterren

Berichtdoor Meike en Daisy » Wo 08 Dec 2010, 21:59

De verhouding van de Totaalvoer voor de hond is:
45% rund
30% lam
25% kip

15% organen ( long,hart milt,nieren,klein beetje lever)
15% botten
70% spiervlees

De verhouding voor het vers vlees voor de kat is:
Vis 20%
Rund 30%
Lam 35%
Kip 15%

Bloed 3%
Organen 15%
Spiervlees 74%
Bot 8%

Staat niet op de website, ik heb het gevraagd via de mail en dit was het antwoord.

Ik vind dat er erg weinig bot in de kattenversie, lijkt me ook weinig voor katten. Welke organen en in welke verhouding die in de kattenversie zitten is ook onduidelijk. Je zou het kunnen geven, dan zou ik het aanvullen met extra vleesbot, zodat je wel minstens 15% bot geeft.
Linda_Bonbon
3-sterren

Berichtdoor Linda_Bonbon » Wo 08 Dec 2010, 22:47

bedankt voor de reacties!
de hond waar t om gaat eet alleen maar kvv, bot vreet ie niet  ::)
en hij eet normaal altijd de complete versies van smuldier, dus als ie een keer een variant met wat minder bot krijgt maakt dat niet zo veel uit lijkt me.

bedankt :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”