te veel hart?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

te veel hart?

Berichtdoor Barfplaats

suzanne 1
5-sterren

te veel hart?

Berichtdoor suzanne 1 » Ma 29 Nov 2010, 16:18

Ik heb van het weekend 2 mixen voor Tirza gemalen.

de eerste mix zit in: 1 kg muis, 1 kg rat, 1 kg woestijnrat, 1 kg eendagskuikens, 4 goudhamsters en 5 blikjes blikvoer (voor als ze gaat logeren, daar krijgt de kat felix te eten, en dat eet Tirza dan mee als haar eigen eten niet lekker genoeg is)

De 2e mix zit in: 2,5 kg kwartelkarkas, 1 kg rundvlees, 500 gram kipfilet, 1 kg orgaan.
en nou komt het. Ik dacht dat ik ongeveer 350 gram lever, 350 gram hart en 350 gram nier uit de vriezer gepakt had, maar toen ik aan het malen was kwam ik erachter dat ik i.p.v. nier ook hart had gepakt. Nu zit er in de 2e mix dus ongeveer 700 gram hart en 350 gram lever. Er zit dus geen nier in. Krijgt ze door mix 1 genoeg nier binnen, of moet ik dit bijvoeren, en kan dat met mix 2, zoveel hart?
Mevroi Kruim
5-sterren

Re: te veel hart?

Berichtdoor Mevroi Kruim » Ma 29 Nov 2010, 16:36

Ik zou me er niet zo druk over maken maar ik maak me sowieso niet zo druk over alles precies op de gram. Als je mix 1 en mix 2 kunt afwisselen lijkt het me geen enorm probleem voor een keer.

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”