lamsribben

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

lamsribben

Berichtdoor Barfplaats

wieke
2-sterren

lamsribben

Berichtdoor wieke » Za 27 Nov 2004, 22:58

heel dom, maar die lamsribben, zijn dat lamsrack :oof wat moet ik me daar bij voorstellen?

ik ken nml allen die lamsribbetjes met zo'n koksmutsje op de pootjes als ze gebakken zijn :-[ bedoelen jullie die als je hond lamsrib krijgt?
geer
5-sterren

Re:lamsribben

Berichtdoor geer » Za 27 Nov 2004, 23:01

Volgens mij zijn Lamsracks inderdaad lamsribbetjes! ;) Alleen krijgt mijn teckel zO weinig, dat ik aan een ribbetje genoeg heb ;D
Jacqueline74
5-sterren

Berichtdoor Jacqueline74 » Za 27 Nov 2004, 23:39

Ja verschil moet er wezen toch? ;D
Audrina
5-sterren

Berichtdoor Audrina » Zo 28 Nov 2004, 00:08

Bij winkels zoals bijvoorbeeld de albert heijn verkopen ze deze zogenaamde lamsracks. Het zijn kleine stukjes lamsrib met vlees er aan en je betaalt je er scheel aan.
Je kan beter bij een islamitische slager gaan kijken. Die verkoopt lamsribben die (qua afmeting en prijs) beter geschikt zijn voor je hond. ;)
Marion
5-sterren

Berichtdoor Marion » Zo 28 Nov 2004, 09:06

Bij de islamitische slagers hier kosten ze gemiddeld 6 euro per kilo.
casangio

Berichtdoor casangio » Zo 28 Nov 2004, 10:53

Hoi Wieke,

De lamsribben koop ik ook bij de islamitische slager, dat is nog een beetje te betalen. Hier kost het 7 Euro per kilo. Hier gaan ze met kilo's de deur uit met 3 van die freetschuren maar jij zult met een kilo wel een tijdje doen denk ik.
casangio

Berichtdoor casangio » Zo 28 Nov 2004, 10:56

wieke schreef:heel dom, maar die lamsribben, zijn dat lamsrack :oof wat moet ik me daar bij voorstellen?

ik ken nml allen die lamsribbetjes met zo'n koksmutsje op de pootjes als ze gebakken zijn :-[ bedoelen jullie die als je hond lamsrib krijgt?

Wieke, ga eens hier naar beneden bij vraag en aanbod ingredienten en dan bij het item Islamitische slager, daar staan een foto van lamsribbetjes bij.
Laatst gewijzigd door casangio op Zo 28 Nov 2004, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
wieke
2-sterren

Berichtdoor wieke » Zo 28 Nov 2004, 12:57

Ik denk dat ik voor mijn twee teckels best bij de winkel waar ik toch boodschappen moet doen kan inkopen, met die twee muizen hoef ik geen kilo`s ;D

Ik weet nu waar ik moet zoeken voor mijn ribbetjes.
Oh ja, en ik heb de fotos bekeken, duidelijk hoor!!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”