Overstappen op vers vlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Angelique67
1-ster

Berichtdoor Angelique67 » Vr 12 Nov 2010, 20:38

Hoi,

Ik ben Angelique :D en woon in Heerlen samen met mn dochter en onze hond  :dog: Doenja. Ze is een kruising Beagle-Husky van 7 maanden. Ze is niet erg te spreken :-\ over de brokken die ze krijgt  :rant:, vandaar dat ik wil overstappen naar vers vlees. Nu is mijn vraag hoeveel ze mag en wat en hoevaak per dag enz enz, mag je zomaar alles geven?? Ze weegt ong. 20 kg.Zou iemand mij b.v. kunnen helpen met een menu samen te stellen, of iemand met wie ik samen vlees zou kunnen inkopen om zo de kosten te drukken. Nou ik hoor het graag.....

Greets
Lonaa
5-sterren

Re: Overstappen op vers vlees

Berichtdoor Lonaa » Vr 12 Nov 2010, 20:48

Ik zou even onder het kopje "bibliotheek" lezen en zoeken hoe je je hond moet voeren, en hoeveel.
May Linn
5-sterren

Berichtdoor May Linn » Vr 12 Nov 2010, 21:02

M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Vr 12 Nov 2010, 21:44

Als je een kvv gaat voeren is het belangrijk dat je een complete versie koopt. In principe zit daar alles in wat een hond nodig heeft. Daarnaast is het verstandig om verschillende merken te voeren. en als het even kan ook eenkvv van verschillende diersoorten.

in de linkjes van mijn voorgangers is heel veel te vinden over de verschillende merken.

Een richtlijn voor de hoeveelheid is 20 á 30 gram per kg lichaamsgewicht, maar dit is een richtlijn, voor iedere hond is de hoeveelheid anders. je merkt vanzelf of je hond er op afvalt , netjes blijft of aan komt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”