Joepie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Joepie

Berichtdoor Barfplaats

Antheman
3-sterren

Joepie

Berichtdoor Antheman » Do 11 Nov 2010, 20:03

Hehe,

Die monsters van mij beginnen eindelijk normaal te eten :biggrin2:
Ze eten sids 2 maanden zonder morren Carnibest en Bibi.
Ik wil over op malen, omdat ik de ochtend ook vlees wil geven en ik KVV gewoon veel te duur vind.

Vandaag hadden ze Bibi, of Carnibest, dat kon ik niet zien. Daar heb ik 2 theelepeltjes lamsgehakt, maar ook nog een theelepeltje ei, doorgedaan!
De vorige keer aten ze echt geen lam, en ei hebben ze nog nooit gegeten.

Hoera, dat malen gaat helemaal goed komen. Ik heb een handmaler op t oog, zit nog op een foto te wachten van de persoon. Die zou ik wel graag willen overnemen.

Morgen krijgt de hond geitesnippers en ik gooi er even gekookt water over voor de kattebeesten. Samen met de Carni, of Bibi, gaan ze dat vast eten. :)
Danielle-JL
1-ster

Re: Joepie

Berichtdoor Danielle-JL » Vr 12 Nov 2010, 13:18

wat fijn :D
Ik zag laatst ook een maler bij de uhh lidl dacht ik..ook niet erg duur zou je ook is kunnen kijken.
Antheman
3-sterren

Berichtdoor Antheman » Vr 12 Nov 2010, 14:52

[quote="Danielle-JL"]
wat fijn :D
Ik zag laatst ook een maler bij de uhh lidl dacht ik..ook niet erg duur zou je ook is kunnen kijken.

[/quote]
Ohja?

De verkoper laat helaas niets meer horen, dus ik ga even kijken bij de lidl. Dank voor je tip.
Danielle-JL
1-ster

Berichtdoor Danielle-JL » Za 13 Nov 2010, 18:20

Hopelijk hebben ze hem nog..inmiddels hebben ze wel weer een andere folder, maar misschien staat ie wel nog in de winkel...
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Za 13 Nov 2010, 19:23

met zo'n plastieken lidl-molen kan je echt geen zachte botjes malen. en als het je wel lukt, dan echt maar 1x (mesjes bot, maalwerk aan gort, molen in 2).
Danielle-JL
1-ster

Berichtdoor Danielle-JL » Za 13 Nov 2010, 21:45

Afbeelding
Limpy
5-sterren

Berichtdoor Limpy » Za 13 Nov 2010, 21:49

Dies idd leuk voor zachte friemeltjes vlees....das 1x zachte botjes en dan boem=is hoo!
Antheman
3-sterren

Berichtdoor Antheman » Za 13 Nov 2010, 22:49

De Lidl molen heb ik inmiddels bestudeerd, maar hij had heel weinig power. Die heb ik afgekeurd.

Ik wil graag een ouderwets gietijzeren molen, maar dat valt niet mee. 2e hands molens zijn meestal al doorgeroest.

Gisteren stonden er geitensnippers op t menu, Rode poes vind t niet te vreten en grijze dikkerd vond het heerlijk! Ik heb er gekookt water overheen gegooid, maar dan nog was t om je neus voor op te halen.

Vandaag slachtafvalvis gehaald, er zat nog veel vlees op de graten. Ik heb geprobeerd dit in mijn staafmixer molentje te malen. Ging,zoals ik verwachte, uiterst moeizaam.  Toch heb ik 4 zakjes gemalen vis ervan weten te produceren, en dan heb ik de kop nog, die gaat naar de hond. Bakje werd vast voorgespoeld door grijze dikkerd. Rode poes bliefde dit natuurlijk ook niet. 

Gelukkig stond er verder lam met Bibi op t menu en dat ging schoon op.
Danielle-JL
1-ster

Berichtdoor Danielle-JL » Zo 14 Nov 2010, 09:16

ok ja ik had geen idee zag hem ook alleen via internet en geen idee of ie goed was :p

Hopelijk gaat rode poes het allemaal net zo goed eten als grijze dikkerrd;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”