even voorstellen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

even voorstellen

Berichtdoor Barfplaats

judith13
1-ster

even voorstellen

Berichtdoor judith13 » Ma 08 Nov 2010, 15:34

Hoi hoi,

Ik ben judith en krijg over twee weken een sheltie pup, die ik op kvv ga zetten. Ik heb zoveel problemen gehad met mijn witte herder. dat ik nu echt niet meer ga proberen om te kijken welke brok dan weer voor haar goed zijn. Mijn herder heb ik nog wel op brok staan omdat ze het nu wel er goed op doet. Ik geef haar nu cavom.

Omdat dit nu mijn eerste hond is die ik op kvv zet, heb ik toch nog wat vragen. Ik heb natuurlijk wel veel gelezen en raad gekregen van iemand die hier ook al jaren mee bekend is. Ik ga eerst carnibest geven en dan zo opbouwen met verschillende smaken, en daarna varieren met twee andere merken haaksbarf, en shwaweka/petfood.

Alleen nu zie ik steeds op het forum, dat je ook kippenekjes  kunt geven. Ik vind dit zelf eng om te geven, maar hoe moet ik dit dan voorstellen. En wanneer mag je dit geven, en wat van botjes geven jullie om op te knauwen want dat doen ze natuurlijk heel veel.

Graag jullie advies.
Angelique
5-sterren

Re: even voorstellen

Berichtdoor Angelique » Ma 08 Nov 2010, 17:31

Welkom op BARFplaats :)

Kipnekjes kunnen door een Sheltie al met een week of 7 gegeten worden. Je kunt deze gewoon bij het voer geven of als je wilt, als tussendoortje, maar dan moet je het gewicht van de nek wel van het gewicht van de maaltijd afhalen.
mikey32
1-ster

Berichtdoor mikey32 » Ma 08 Nov 2010, 22:27

welkom op barfplaats en veel plezier met je puppy
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”