Op zoek naar KVV merken

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Op zoek naar KVV merken

Berichtdoor Barfplaats

Benjy en Misty
5-sterren

Op zoek naar KVV merken

Berichtdoor Benjy en Misty » Zo 03 Okt 2010, 19:56

Ik ben op zoek naar een KVV merk wat makkelijk verkrijgbaar is bij een dierenspeciaalzaak voor poes Minou. Ik zo dat ze daar misschien ook iets van wilt gaan eten. Gezien haar kieskeurigheid wil ik graag kleine hoeveelheden af kunnen nemen. Welke merken komen er in aanmerking?
san :)
4-sterren

Re: Op zoek naar KVV merken

Berichtdoor san :) » Zo 03 Okt 2010, 20:35

ik heb wel eens prins gegeven, in de periode dat meneer niet echt dol was op vers. dit at hij toen wel graag, zijn kleine gevroren blokjes. vond het zelf heel erg fijn, niet echt goed te zien wat er in zat.

mijn kattenmeneer krijgt nu bibi, bestel ik met hondenvoer mee. hier is hij ook blij mee. helaas is BIbi niet echt goed te verkrijgen
Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Zo 03 Okt 2010, 23:08

Prins? Wist niet dat die ook kvv hadden. Ga ik eens kijken bij onze dierenwinkel een stukje verderop. Die verkopen ook Prins. Bedankt voor de tip.
Limpy
5-sterren

Berichtdoor Limpy » Zo 03 Okt 2010, 23:21

carnibest, haaksbarf,tinlo,bibi,naturis zijn de meest gangbare merken die dsz hebben.

Kijk eens op de sites van de desbetreffende merken voor verkooppunten bij jou in de buurt...
Vooral CB,HB en bibi zijn in een vrij groot spreidingsgebied te verkrijgen.
4-sterren

Berichtdoor san :) » Ma 04 Okt 2010, 12:50

ik vind zelf dat Bibi vrij weinig verkooppunten heeft, in vergelijking met bijvoorbeeld een carnibest of haasbarf.

vind zelf Bibi er erg mooi uit zien en goed ruiken. en vooral: poezenbeest is het daar ook mee eens
Rianne145
5-sterren

Berichtdoor Rianne145 » Ma 04 Okt 2010, 21:47

Hier ook bibi fans!
Sommige dierenspeciaalzaken hebben het niet direct in de winkel staan maar hebben het wel (bijv die bij mij om de hoek heeft vanvalles (prins, energique, rodi en kuikens) Ik weet niet waar je woont maar er zijn een aantal verkopers die een vrij groot bezorggebied hebben. Evt even een oproepje plaatsen zodat je samen met iemand kan bestellen en geen bezorgkosten hoeft te betalen.
4-sterren

Berichtdoor san :) » Di 05 Okt 2010, 11:25

wat zou dat dan toch zijn met de bibi als die bij veel poezels met stip bovenaan staat (beetje of topic hoor)
Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Di 05 Okt 2010, 12:01

Rianne145 schreef:Hier ook bibi fans!
Sommige dierenspeciaalzaken hebben het niet direct in de winkel staan maar hebben het wel (bijv die bij mij om de hoek heeft vanvalles (prins, energique, rodi en kuikens) Ik weet niet waar je woont maar er zijn een aantal verkopers die een vrij groot bezorggebied hebben. Evt even een oproepje plaatsen zodat je samen met iemand kan bestellen en geen bezorgkosten hoeft te betalen.

Ik woon in Maastricht. Een oproepje zal weinig nu hebben. Ik wil slechts zeer weinig kopen omdat ik heel veel moet afwisselen om haar een beetje aan het eten te houden. Een kilo zal zelfs al teveel zijn.
Ik heb trouwens al eerder eens KVV gegeven maar toen wilde ze er echt niks van weten. Nu eet ze wel iets van barf en dus dacht ik dat ze misschien nu wel mogelijk wat KVV zou eten. Althans, dat hoop ik.
HildeR
4-sterren

Berichtdoor HildeR » Di 05 Okt 2010, 16:54

sandra :) schreef:wat zou dat dan toch zijn met de bibi als die bij veel poezels met stip bovenaan staat (beetje of topic hoor)

Ja dat vraag ik me ook af. Hier aten ze het eigenlijk alle drie meteen en ze zijn er nu nog steeds niet op uitgekeken, wat af en toe wel gebeurde met CB.
Limpy
5-sterren

Berichtdoor Limpy » Di 05 Okt 2010, 20:07

Hier bliefden ze van bibi alleen maar de hondenversie kipsmaak (de kattenversie had koe erin (orgaan of spier) en daar moest poes van spugen)

Hier was HB en tinlo altijd favoriet waar ze nu nog af en toe de konijnsmaak van krijgen voor de lekker (nijnkarkas rennen ze nl van weg) of paard.
Nyncke

Berichtdoor Nyncke » Di 05 Okt 2010, 21:51

Niet speciaal voor katten ... maar mijn katten deden een moord voor KIVO en dat is niet te weinig gezegd, ze wilden dat zelfs uit Cadiz zijn bak jatten ... dat staat iig gelijk aan zelfmoord ...
petra1717
1-ster

Berichtdoor petra1717 » Di 02 Nov 2010, 15:24

Ik vind Darf en Haaksbarf erg handig voor het geven van kleine hoeveelheden.
Darf is gemakkelijk in stukken te maken.
Haaksbarf heeft kleine rollen.

Ik gebruik ook
- Carnibest vrij grote en dikke rollen
- bibi ook vrij groot en dik
Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Di 02 Nov 2010, 18:18

Het gaat niet zo zeer om het geven van kleine hoeveelheden maar om het kopen ervan. Minou is steeds kieskeuriger, eet soms dagen niks en dan slechts weer een beetje om vervolgens toch weer redelijk te eten. De uitdaging is om steeds weer met wat nieuws te komen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”