spiering visjes
Moderator: Lizzy
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
spiering visjes
hallo
ik had een kilo spiering visjes gekocht om te drogen maar gedroogd vinden ze het niet lekker nu had ik er een paar ondooid om te kijken of ze ze wel lusten gewoon rauw en Odie vind ze heerlijk, Bob niet. kan ik hem er gewoon een paar geven zo af en toe of krijgt hij dan te veel vis binnen? en hoeveel zou hij er dan mogen krijgen? het is een mopsje van ruim 10 kilo.
ze krijgen kvv met af en toe wat barf.
ik had een kilo spiering visjes gekocht om te drogen maar gedroogd vinden ze het niet lekker nu had ik er een paar ondooid om te kijken of ze ze wel lusten gewoon rauw en Odie vind ze heerlijk, Bob niet. kan ik hem er gewoon een paar geven zo af en toe of krijgt hij dan te veel vis binnen? en hoeveel zou hij er dan mogen krijgen? het is een mopsje van ruim 10 kilo.
ze krijgen kvv met af en toe wat barf.
Re: spiering visjes
Spierings zijn toch ienimini. Die kun je gerust als snackje voeren. Zoals je ook zou doen als ze gedroogd zou hebebn.
ja zijn idd inimini
maar mijn hondje is dus ook nie zo groot en ze krijgen ook af en toe een sardien dus vroeg me af of ze dan niet teveel vis krijgen

Af en toe een spierinkje zal geen probleem zijn. Hoeveel weegt zo'n visje? 10gram?
ja zoiets denk ik
nee hoor kunnen ze met gemak af en toe krijgen. Beter dan een granen koekje!
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”