Mijn groentemix

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Mijn groentemix

Berichtdoor Barfplaats

wenche
5-sterren

Mijn groentemix

Berichtdoor wenche » Ma 27 Sep 2010, 13:04

Lang leve AH :P

Broccoli (500 gr), spercieboontjes (500 gr), spruitjes (500 gr), appels (ong 400 gr), peer (ong 300 gr), knoflook (2/3 teentjes), gekookte bieten (300 gr)

Is dit een goede basismix? (kan per dag dat er nog een groentesoort bij komt (als ik toevallig een leuke aanbieding tegen kom)
Het gaat gemengd worden met het lamsgehakt...
Nadia
5-sterren

Re: Mijn groentemix

Berichtdoor Nadia » Ma 27 Sep 2010, 15:02

volgens mij mag je fruit niet mee mixen ivm het gisten. Staat vast meer erover hier.

Je hebt alles groene groente. (op de bietjes na) ik zou op nog iets van een ander kleurtje toevoegen..
202Spots
5-sterren

Berichtdoor 202Spots » Di 28 Sep 2010, 15:41

wenche schreef:Broccoli (500 gr), spercieboontjes (500 gr), spruitjes (500 gr), appels (ong 400 gr), peer (ong 300 gr), knoflook (2/3 teentjes), gekookte bieten (300 gr)
Is dit een goede basismix? (kan per dag dat er nog een groentesoort bij komt (als ik toevallig een leuke aanbieding tegen kom)
Het gaat gemengd worden met het lamsgehakt...

Ik vind de hoeveelheid spruitjes 'n beetje veel en zou inplaats van de appels en peren liever wortels gebruiken,
mischien wat bleekselderij of courgette en 'n struik andijvie er door en dan zit je in de goeie richting.
saluki
3-sterren

Berichtdoor saluki » Wo 29 Sep 2010, 19:53

hoi Wenche, ik gebruik nu vaak pompoen +zaden, is nu goedkoop. bietjes, witlof, komkommer, appel, banaantje, noten, peterselie, selderij, chinese kool, wortel, cranberry's, abrikozen gedroogd, en voor de smaak een paar blikjes zalm en een flinke scheut rijstolie.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”