Rijstwafel

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Rijstwafel

Berichtdoor Barfplaats

BbvDoerak
3-sterren

Rijstwafel

Berichtdoor BbvDoerak » Za 25 Sep 2010, 07:07

Even buiten beschouwing gelaten wat de meerwaarde of voedingswaarde van een rijstwafel zou zijn maar mag een hond die eigenlijk hebben?
Hij krijgt er misschien eentje per dag als traktatie, hij vindt ze echt geweldig (vrouwtje krijgt al de kriebels van de geur alleen al maar goed).
Daphne&Jayden
3-sterren

Re: Rijstwafel

Berichtdoor Daphne&Jayden » Za 25 Sep 2010, 08:18

Je mag natuurlijk altijd nog zelf bepalen wat je je hond te eten geeft.  ;) Al zal het heus geen kwaad kunnen en daarbij zal het altijd nog beter zijn dan een hondenkoekje. Aangezien het enige wat in een rijstwafel zit, een beetje zout is voor de smaak, maar volgens mij zijn ze ook zoutloos te koop.
En anders een 1x in de week als je het hem toch wil geven, al doe je dan natuurlijk wel heel lang met zo'n pak, als je er zelf niet van mee eet.  :P
Heb je hem wel een (zelf)gedroogd vlees gegeven? Zeker bij zelfgedroogd...ik denk dat ie de rijstwafel dan gauw laat liggen.  ;) ;D
Happy Tail
5-sterren

Berichtdoor Happy Tail » Za 25 Sep 2010, 08:55

ik zou hem een grote plezier doen met gedroogde snacks ;D rundvleesplakjes, kippenstukjes, kippenpootjes, lamspensstafjes gedroogde long etc.

hier zullen ze een rijstwafel ook graaaag verorberen: net als een net geroosterde boterham, blokjes kaas, krackers etc..  ::) maar ik geef ze als snack een "honden verantwoord" tussendoortje :D
BbvDoerak
3-sterren

Berichtdoor BbvDoerak » Za 25 Sep 2010, 11:16

Hij krijgt natuurlijk ook gewoon verantwoorde hondensnackjes hoor zoals pensstaafjes, kippenekjes, bullepees, kippevleugels ;)
Maar mijn dochter wilde laatst graag weer eens rijstwafels hebben dus ik een pak meegenomen.
Nou toen mijn dochter er een in de handen had liep onze hond ineens heel braaf achter haar aan. En toen er een kruimel viel dook hij erop...
Dus ja toen maar eens geprobeerd en hij vindt ze echt geweldig ???, nu krijgt hij dus wel eens een stukje als beloning of een stukje door zijn kvv (ziet dat er ook niet zo saai uit hahaha)
dancingdaydream
4-sterren

Berichtdoor dancingdaydream » Za 25 Sep 2010, 12:30

tja, zolang hij geen granenallerie heeft zou het geen kwaad kunnen inderdaad. meerwaarde heeft t niet.
En daarnaast zit in de meeste KVV's ook rijst.
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Za 25 Sep 2010, 16:53

Rijstwafels zijn behoorlijk zout. Als je dat elke dag geeft, zou ik een rol zoutloze kopen, van zilvervliesrijst.
Naakies
2-sterren

Berichtdoor Naakies » Zo 26 Sep 2010, 13:41

Je hebt van Bambix ook kleintjes zonder zout. Mooi formaatje als snackje.
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Zo 26 Sep 2010, 13:53

Maar duuuuuur als je prijs per gewicht vergelijkt..  Een wafeltje breken loont de moeite ;)
BbvDoerak
3-sterren

Berichtdoor BbvDoerak » Di 28 Sep 2010, 14:24

O ja die kleintjes, die lusten mijn kinderen ook dus die kan ik wel halen als tussendoortje...
Rare hond met rare gewoontes ;)
BubbaBling
5-sterren

Berichtdoor BubbaBling » Di 28 Sep 2010, 14:36

zoutloze versie kan prima  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”