het is weer zover,'sascha'is weer in hongerstaking,het gaat niet goed met sascha

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht
robbiekomvoor
5-sterren

het is weer zover,'sascha'is weer in hongerstaking,het gaat niet goed met sascha

Berichtdoor robbiekomvoor » Za 21 Aug 2010, 03:41

dunne ''sas'' weigert weer te eten,geen carnibest,geen bibi,geen blik,helemaal niks,een tijdje ging het goed,maar het is nu weer hopeloos :-\
ze heeft gisternacht behoorlijk gebraakt en ze wou maar drinken en drinken,uiteindelijk heb ik maar de waterbak weggehaald en
vanmorgen was ze weer vrolijk en is ze een half uurtje het park in geweest,ik heb haar geen eten gegeven,eventjes rust in de maag.
vanavond wou ze niks eten.
ik maak me zorgen,niet omdat ze niet wil eten,maar meer de combi ervan,
ze stinkt nl als een otter,vreselijk gewoon,het is niet te harden hier in huis.
een dag of 10 geleden is ze van top tot teen gewassen met betadine shampoo,maar dat heeft weinig uitgehaald...
ik denk zelf dat ze gisten op haar huid heeft,omdat ze in haar liezen en ellebogen ook schilvertjes heeft en de stank daar het grootst is.
enkele maanden geleden is er nog een algeheel bloed onderzoek gedaan en dat was prima,behalve dat de witte bloedlichaampjes enorm gestegen waren.
aan de hand daarvan heeft mijn da een forse ab kuur van 3 weken voorgeschreven en alles leek weer oke,ze at weer normaal,voor haar doen dan,want 'sas' is een lastiger eetster en eet alleen carnibest en bibi ::)
waar ik dus bang voor ben? misschien een lever afwijking?de stank,het niet willen eten....het past zo allemaal bij elkaar.
kan een bloedbeeld in zo'n korte tijd veranderen? :-\
maandag is mijn eigen da er weer,hopelijk valt het allemaal mee met oude 'sas'.
Laatst gewijzigd door robbiekomvoor op Wo 25 Aug 2010, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
inni
5-sterren

Re: het is weer zover,'sascha'is weer in hongerstaking.

Berichtdoor inni » Za 21 Aug 2010, 07:56

Bah, wat een getob met van die "anorexia gevallen" (zo noem ik onze slechte eter hier).
Bij Berre helpt 't wel eens als ik wat (enkele grammetjes) gare vis(gebakken in een anti-kleefpannetje) erover strooi. 't Is absoluut niet de juiste oplossing maar Berre eet er wel door en regelmatig eten is bij hem blijkbaar belangrijk.

De periodes dat Berre niet goed eet stinkt heel erg uit z'n bek (een "niet verse vis" geur.

Hopelijk is Sas vanmorgen uitgehongerd..
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Za 21 Aug 2010, 10:16

Stinken, niet willen eten, braken, huidproblemen.... Ik geloof dat ik zelf naar een goede holistisch DA zou gaan. Ik denk dat ze even naar het hele plaatje moeten kijken en niet alleen naar de symptomen op zich.
robbiekomvoor
5-sterren

Berichtdoor robbiekomvoor » Za 21 Aug 2010, 16:51

zat mezelf ook al af te vragen wat nu het beste zou zijn :-\
volgende week maar eventjes een afspraak maken met tannetje.
robbiekomvoor
5-sterren

Re: het is weer zover,'sascha'is weer in hongerstaking,het gaat niet goed met sascha

Berichtdoor robbiekomvoor » Wo 25 Aug 2010, 00:52

vanmiddag tijdens de wandeling is sas in elkaar gezakt.
ben direct naar de da gereden en daar uit bleek dat ze een hartafwijking had. :o
ze heeft een injectie gekregen om het vocht achter de longen weg te halen en morgenmiddag moet ze terug voor controle.
het gaat niet goed met oude sas,ze kan een paar meter lopen en valt dan om.
vanavond was ze misselijk en heeft ze gebraakt,daar zat een bloedstolsel in,water krijgt ze nu in kleine beetjes,hopelijk knapt ze toch wat op :-\
jemig wat een dag! :'( :'( :'(
Lefki&Amy
5-sterren

Re: het is weer zover,'sascha'is weer in hongerstaking,het gaat niet goed met sascha

Berichtdoor Lefki&Amy » Wo 25 Aug 2010, 00:58

:o :o :o :o ook dat nog  :'(  :'(

Dat is wel erg pittig joh!!  :'(

Ik denk dat je deze wel kunt gebruiken;  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Anne in Duitsland
5-sterren

Berichtdoor Anne in Duitsland » Wo 25 Aug 2010, 01:02

Christenezielen, dat is wel het laatste wat je kunt gebruiken na het verlies van je Faycka! Ik hoop toch zo dat de grande dame toch weer op de been komt en nog een tijdje door mag leven - al was het maar om jou even een adempauze te gunnen in alle emoties waar je momenteel mee worstelt. Ik vond (en vind) het zo geweldig dat je de zorg voor Sas op je hebt genomen, en gun je nog zoveel mooie jaren samen. Ik denk aan jullie en duim me te pletter!
Sterkte en beterschap!
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Wo 25 Aug 2010, 07:35

Nee he, hoop dat ze nog een poos bij je blijven mag..
kira
5-sterren

Berichtdoor kira » Wo 25 Aug 2010, 08:19

Nee toch. Ik duim dat ze wat opknapt en met medicatie nog weer wat fitter wordt.
Sammy1980
5-sterren

Berichtdoor Sammy1980 » Wo 25 Aug 2010, 08:26

Hier draaien de duimpjes ook voor Sascha  :-* :-*
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Wo 25 Aug 2010, 09:22

Duim, duim, duim! :bigarmhug: :bigarmhug:
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Wo 25 Aug 2010, 11:34

Jeetje  :o duimen draaien hier stevig ...
danielle1980
5-sterren

Berichtdoor danielle1980 » Wo 25 Aug 2010, 12:59

natuurlijk al via pb gesproken.
je weet me te vinden he, maak me ook zorgen om die schat :'( :-*
hopelijk hersteld ze nu toch weer
Anthraciet
5-sterren

Berichtdoor Anthraciet » Wo 25 Aug 2010, 15:01

Ach nee toch, arme Sas en arme jij! :bigarmhug:

Ik duim dat ze snel op mag knappen zodat jullie nog lang bij elkaar mogen blijven :-*
-Annemarie-
5-sterren

Berichtdoor -Annemarie- » Wo 25 Aug 2010, 21:28

robbiekomvoor schreef:vanmiddag tijdens de wandeling is sas in elkaar gezakt.
ben direct naar de da gereden en daar uit bleek dat ze een hartafwijking had. :o
ze heeft een injectie gekregen om het vocht achter de longen weg te halen en morgenmiddag moet ze terug voor controle.
het gaat niet goed met oude sas,ze kan een paar meter lopen en valt dan om.
vanavond was ze misselijk en heeft ze gebraakt,daar zat een bloedstolsel in,water krijgt ze nu in kleine beetjes,hopelijk knapt ze toch wat op :-\
jemig wat een dag! :'( :'( :'(

Dat is schrikken!  :o :'(

Hoe gaat het nu? We duimen!  :bigarmhug:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”