enkelvoudig diepvries combineren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Jeanette42
1-ster

Berichtdoor Jeanette42 » Di 17 Aug 2010, 12:52

Als ik nu enkelvoudig diepvriesvoer combineer van 4 verschillende diersoorten, heb ik dan een complete voeding, of kan ik toch beter een complete variant kopen (is wel duurder)?
linda1985
3-sterren

Re: enkelvoudig diepvries combineren

Berichtdoor linda1985 » Di 17 Aug 2010, 13:14

Ik zou gewoon de complete versies geven, en af en toe tussendoor enkelvoudig ;)
**Jolanda**
5-sterren

Berichtdoor **Jolanda** » Di 17 Aug 2010, 18:04

Tja...als je bijv smuldier kip enkelvoudig voerd, voer je in princiepe alleen gemalen kipkarkas, ik zou er dan voor kiezen om die te combineren met smuldier vlees enkelvoudig en smuldier hart enkelvoudig (hart afwisselen met smuldier pens enkelvoudig)

Wanneer je dat zo voerd, voer je in princiepe een compleet menu. Dit is alleen niet iets wat ik aan zou raden om weken achter elkaar te voeren. Het is natuurlijk wenslijk om zo veel mogelijk diersoorten en merken kvv af te wisselen.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 17 Aug 2010, 18:48

[quote="jeanette4207"]
Als ik nu enkelvoudig diepvriesvoer combineer van 4 verschillende diersoorten, heb ik dan een complete voeding, of kan ik toch beter een complete variant kopen (is wel duurder)?
[/quote]

Ligt eraan. Als je 4 varianten van Haaks barf gebruikt dan zou je volgens hun zeggen tot een compleetheid komen. Maar 4 enkelvoudige pakjes van smuldier brengt je niet echt dicht in de buurt van een compleetheid.
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Di 17 Aug 2010, 23:30

[quote="Jol"]
Tja...als je bijv smuldier kip enkelvoudig voerd, voer je in princiepe alleen gemalen kipkarkas, ik zou er dan voor kiezen om die te combineren met smuldier vlees enkelvoudig en smuldier hart enkelvoudig (hart afwisselen met smuldier pens enkelvoudig)

Wanneer je dat zo voerd, voer je in princiepe een compleet menu. Dit is alleen niet iets wat ik aan zou raden om weken achter elkaar te voeren. Het is natuurlijk wenslijk om zo veel mogelijk diersoorten en merken kvv af te wisselen.
[/quote]

Om heel andere dan deze reden ;-) is dit voor mij interessant.. enige idee wat de verhoudingen zijn in deze variant tussen "bot" en "vlees".. zit er ook nog orgaan in?

Dat zou het dan nl voor Guinnie wel kunnen doen als "botmix"?  Krijgt ze nl toch echt bot binnen ;-)

Suzanne
Jeanette42
1-ster

Berichtdoor Jeanette42 » Do 19 Aug 2010, 11:36

Laten we maar zoveel mogelijk combineren dan met de complete versies van verschillende merken en af en toe enkelvoudig. Heb al een grote vriezer besteld  :biggrin2:.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”