Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#1702520
Hallo Allemaal ik ben nieuw hier, weet niet waar ik me voor kan stellen, haha, maar ik ben in het bezit van een husky teefje nu 1 jaar en een maand en een paaar dagen en een sheltie teefje van 5,5 maand!!

Zij krijgen black dog, eigenlijk alle soorten, net wat we hebben liggen zegmaar, ik heb een eigen dsz.

MAARR!!!!

Ze eten het  met veel minder plezier als eerst, dus wil gaan proberen deels erbij te gaan barfen, zat zelf te denken aan in de morgen KVV en in de avond Barf.  De hus krijg alleen in de avond eten dus dan zou zij eventueel ook KVV in de avond krijgen (is dat geen probleem dan qua vertering???)

En WIE kan mij helpen met een goed menu!!!
#1702534
Welkom op BP  :) :) :) :)

Met het maken van een menu kan ik je helaas niet helpen, maar als je 50% kvv voert en 50% barf, zou ik zeggen dat het belangrijk is dat je vleessoorten voert die niet in de kvv zitten en in verhouding minder orgaan dan als je 100% barf zou voeren, omdat in kvv meestal redelijk veel orgaan zit.
#1702683
[quote="Ilsuuuh"]
Hallo Allemaal ik ben nieuw hier, weet niet waar ik me voor kan stellen, haha, maar ik ben in het bezit van een husky teefje nu 1 jaar en een maand en een paaar dagen en een sheltie teefje van 5,5 maand!!

Zij krijgen black dog, eigenlijk alle soorten, net wat we hebben liggen zegmaar, ik heb een eigen dsz.

MAARR!!!!

Ze eten het  met veel minder plezier als eerst, dus wil gaan proberen deels erbij te gaan barfen, zat zelf te denken aan in de morgen KVV en in de avond Barf.  De hus krijg alleen in de avond eten dus dan zou zij eventueel ook KVV in de avond krijgen (is dat geen probleem dan qua vertering???)

En WIE kan mij helpen met een goed menu!!!


[/quote]

Hoi, welkom op Barfplaats. Een menu maak je zelf. Dat is het hele idee achter zelf samenstellen. Het is ook belangrijk dat je je er in verdiept en dan in staat bent zelf een menu te maken. Want jij neemt zelf de verantwoordelijkheid voor het voer van je hond en dan moet je wel weten wat je doet. Angelique heeft laatst een heel fijn topic gemaakt. Over hoe je BARF en KVV kunt combineren. Waar je op moet letten. Hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 140.0.html
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door