Slagerij Islam Centrum Rotterdam

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Ewald en Stephanie
2-sterren

Berichtdoor Ewald en Stephanie » Wo 21 Jul 2010, 18:28

Ik ben vandaag naar Slagerij Islam Centrum in rotjeknor geweest.
Mijn god wat een zaak, ik heb nog nooit zo'n grote slagerij gezien, je kan er bijna een marathon in lopen.
De producten zagen er allemaal tip top uit en niet duur, ik heb mijn ogen uitgekeken :thumbup:
Ben ook behoorlijk bepakt en bezakt weer huiswaarts gekeerd, met lamsvlees, lamsnieren, lamsnekken,, lamshart, kippestrotjes, hele kippen kippehartjes en hele gevilde konijnen waar in ieder geval de levertjes nog in zitten.

Toen ik thuis kwam alles uitgepakt en in vriezerklaar gemaakt, echter vond ik de botten in de lamsnekken nogal hart, die durf ik niet door de vleesmolen te halen, ik kwam er met mijn zeer stevige Ikea keukenbijl niet doorheen.
Maar er zat wel aardig wat beenmerg in die botten, mijn vraag: kan ik dat merg door mijn vlees/botten/orgaan mix mengen of gaan de kinders dan aan de slingerschijt?
koekje
Moderator

Re: Slagerij Islam Centrum Rotterdam

Berichtdoor koekje » Wo 21 Jul 2010, 18:39

ik zou de lamsnekken idd niet door de molen heen jassen. dat gaat hij vast niet overleven. ik geef ot en sien nooit lamsbot. ik weet niet wat los merg doet, aangezien ik dat nooit extra voer.
wat moet ik me bij kippenstrotten voorstellen? nekken met vel?
Ewald en Stephanie
2-sterren

Berichtdoor Ewald en Stephanie » Wo 21 Jul 2010, 18:43

koekje schreef:
wat moet ik me bij kippenstrotten voorstellen? nekken met vel?

Zal wel de Rotterdamse inslag zijn bij mij (al ben ik van origine een Hagenees), strotten en nekken worden hier door elkaar gebruikt, ik bedoel dus nekjes. ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”