Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vic
#193383
help,fransbulldog chuckie zijn bek ligt helemaal open,ogen rood en dik, ben bij da geweest bloed test afgenomen,komt niets uit dus moet nu op witte rijst engeitenvlees,maar na 2weken nog geen resultaat ben er zelf achtergekomen? dat hij misschien allergie heeft tegen gras want dan likt hij huismijt en stof want ik heb ook vloerbedekking liggen en een stoffen bankstel en daar schurrt rolt en krabt dan ook heeft iemand daar ervaring mee groetjes vi
Door Lizzy
#193386
Hoi Vic, bij mijn weten komt een allergie voor voeding minder vaak voor als een contact allergie, allergie voor grassen, huisstofmijt, etc. Maar goed, er is dus een allergietest gedaan bij jouw hond en daar komt niets uit?

Als ik jou was zou ik in ieder geval helemaal 100% overstappen op een verse/rauwe voeding. Dat is veel gezonder als brokken of zelfgemaakte gekookte gerechten. En misschien is het nu nog het handigst om dat kant-en-klaar te kopen? Je kunt het ook zelf samenstellen hoor!

Aan die kant-en-klare voeding zou ik visolie en borage-olie toevoegen. Deze olieen helpen goed bij allergieen. Daarnaast zou je een homeopathisch product kunnen kiezen voor gras/huisstofmijt allergieen. Wat vind je daar van?
Door danielle1980
#193482
vic schreef: help,fransbulldog chuckie zijn bek ligt helemaal open,ogen rood en dik, ben bij da geweest bloed test afgenomen,komt niets uit dus moet nu op witte rijst engeitenvlees,maar na 2weken nog geen resultaat ben er zelf achtergekomen? dat hij misschien allergie heeft tegen gras want dan likt hij huismijt en stof want ik heb ook vloerbedekking liggen en een stoffen bankstel en daar schurrt rolt en krabt dan ook heeft iemand daar ervaring mee groetjes vi
hoi ik heb in de andere topic al gereageerd en wat vragen gesteld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door