Opeens hoeft ze het niet meer

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Za 03 Jul 2010, 21:46

Minou at dolgraag kippenhartjes en kippenmaagjes. Ze stond er echt voor te bedelen en deed er alles voor. Van de week extra naar de markt gegaan om wat te kopen voor haar maar nu wilt ze het opeens niet meer. Eerst dacht ik nog omdat er een geurtje aan zat dat dit de reden was maar zo vers als maar kan eet ze het ook niet meer. Kunnen katten tegen eten? Is het omdat Shirley het niet eet? Ze likt er wel aan en eet soms 1 hartje maar dat is het dan ook...  :(
Rianne145
5-sterren

Re: Opeens hoeft ze het niet meer

Berichtdoor Rianne145 » Za 03 Jul 2010, 22:00

Het kan zijn dat ze ze even zat is. Ik zou het zelf over een paar weken weer proberen.
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Za 03 Jul 2010, 23:04

Was Minou een miemel bij t overzetten?

Vinden de honden dit wel eetbaar, t kan vanwege de warmte wat rijper zijn dan normaal..

Ik zou ook maar even ander hart geven [rund, lam oid] en over een paar weken opnieuw aanbieden [runderhart ligt ook bij Heijn in de koeling] of t door een prakkie gemalen spul mengen [tartaar, kipgehakt, blikje vis oid]
Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Zo 04 Jul 2010, 05:04

Ze eet bijna niks van rauw.  >:( Ze eet wel diverse soorten spiervlees met name gevogelte. Ik was al zo blij dat ze nu dus ook orgaan begon te eten en opeens is het over. Misschien inderdaad toch het weer of teveel ervan gehad alhoewel dit wel meevalt volgens mij. Ik laat het dus maar even voor wat het is en als het weer wat koeler is geef ik het eens opnieuw.
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Zo 04 Jul 2010, 09:56

Typisch katten  >:( >:( altijd dat gezeur  >:( >:( ;)
Hier hetzelfde, jarenlang goed kip gegeten en inene deugt dat dan niet meer. Het zi 'm idd niet in versheid, een andere leverancier kan al foute boel wezen.
Hier geldt het principe 'je doet het er maar mee'. Niet eten, dan haal ik het gelijk weg en is het klaar voor die maaltijd.
Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Zo 04 Jul 2010, 13:14

Honden zijn toch een stuk makkelijker en dankbaarder. (Die van mij tenminste) Ze eten echt alles!

Een andere leverancier was het ook niet. >:( De hartjes en maagjes zitten nu in de maagjes van de honden. Over een paar dagen nog maar eens een poging ondernemen. Oh ja, schapenlong eet ze nu wel/ook. Helaas weinig voedingsstoffen in long. :-[
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”