lupa compleet versus smuldier

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Do 27 Mei 2010, 09:26

Mijn tuttebel eet het liefste smuldier de laatste tijd en dan de glutenvrije compleet versie. Nou hebben ze ook bij lupa een compleet glutenvrij. Die is iets duurder. Die eet ze ook graag. Weet iemand of die kwalitatief beter is dan smuldier?
De duurdere kvv's zoals haaksbarf, all animal, die lust mevrouw niet. Naturis eet ze dan weer wel redelijk, maar die verkoopt lupa niet meer. Ook bibi lust ze wel, maar minder graag.
Duck eet ze bij tijden ook goed, maar ik ben zelf niet zo'n fan van duck ivm de granen.

groetjes van Hanna.
Angelique
5-sterren

Re: lupa compleet versus smuldier

Berichtdoor Angelique » Do 27 Mei 2010, 10:10

Ik weet niet of die beter is. Maar voor de afwisseling zou je het natuurlijk altijd kunnen proberen.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 27 Mei 2010, 10:38

Volgens mij is mijn antwoord steeds weer zeer frustrerend. Maar het is dus niet te doen om te zeggen welke KVV goed, beter, best is. Ten eerste is het allemaal gemalen, ten tweede weet niemand welke kwaliteit vlees, orgaanvlees, etc de fabrikanten erin stoppen. Ik denk dat o.a. afwisselen van merken een goed idee is.
inni
5-sterren

Berichtdoor inni » Do 27 Mei 2010, 13:53

Ik weet niet of 't de goede manier is maar ik zou voorlopig niet te veel verschillende soorten-merken door mekaar voeren. Misschien beter een tijdje een week 't ene, dan een andere, dan weer een andere, tot je weet dat ze op geen enkele van de aangeboden voeders gaat reageren (je weet nooit wat er juist inzit). Als je alles door mekaar gaat geven heb je er geen zicht meer op en gaat ze ook alles binnen de kortste keren beu zijn.

Veel succes.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”