energique 4

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

energique 4

Berichtdoor Barfplaats

Decibels

energique 4

Berichtdoor Decibels » Vr 21 Mei 2010, 10:22

Yester staat sinds afgelopen Pasen op de energique 4 (glutenvrij) Maar ik vind het erg vet...Yester is duidelijk zwaarder aan het worden en nu hij gecastreerd is moet je helemaal voorzichtig zijn natuurlijk. Ik kan 'm wel minder geven, maar hij krijgt maar 80 gr per dag...(hij weegt ruim 5 kilo)
Lizzy
Moderator

Re: energique 4

Berichtdoor Lizzy » Vr 21 Mei 2010, 19:09

Het ontbreken van de koolhydraat compenseren ze blijkbaar door het toevoegen van vet. Misschien een ander graanvrij merk proberen. Of zelf gaan samenstellen.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Vr 21 Mei 2010, 19:23

[quote="Lizzy"]
Het ontbreken van de koolhydraat compenseren ze blijkbaar door het toevoegen van vet. Misschien een ander graanvrij merk proberen. Of zelf gaan samenstellen.
[/quote]

Dat het glutenvrij is hoeft niet in te houden dat er geen koolhydraat inzit. Van Smuldier is de Lam/rijst ook glutenvrij (en ook baggervet :-X) . :-\  Maar, ander merkje proberen zou ik in deze ook doen.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 21 Mei 2010, 19:28

[quote="Angelique"]
Dat het glutenvrij is hoeft niet in te houden dat er geen koolhydraat inzit. Van Smuldier is de Lam/rijst ook glutenvrij (en ook baggervet :-X) . :-\  Maar, ander merkje proberen zou ik in deze ook doen.
[/quote]

Oh ja, hebben ze er rijst in gekieperd? (zogenaamd glutenvrij)
*Lia*
5-sterren

Berichtdoor *Lia* » Zo 23 Mei 2010, 13:19

[quote="Angelique"]
[/quote]

Weet je zeker dat Lam/rijst van Smuldier is ?? Ik heb dat nog nooit gezien, ook op hun site niet.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 23 Mei 2010, 22:48

[quote="Unique"]

Weet je zeker dat Lam/rijst van Smuldier is ?? Ik heb dat nog nooit gezien, ook op hun site niet.
[/quote]

Uh ja, lam/rijst.....glutenvrij...circa 6% rijst 2,40 de kilo. Staat gewoon op hun prijslijst.
bloemetje
5-sterren

Berichtdoor bloemetje » Di 25 Mei 2010, 14:06

Energique 4 is idd vetter.. Iemand heeft dat ooit eens voor me opgezocht, dat klopt idd..
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”