eend /kip/ konijnen kop kan je dat geven???
Moderator: Lizzy
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
eend /kip/ konijnen kop kan je dat geven???

Zo zie je in het begin erg onzeker over de soorten welk ik kan kopen of het goed zal gaan met toen 3 a 4 soorten.... maar nu 10 wel alles lux maar jaaaaaaaaa
GRT henk te Thailand
- me and my boys
Re: eend /kip/ konijnen kop kan je dat geven???
ja hoor kan je geven!
ik geef de looppootjes altijd als snack
vanaalst schreef:ja hoor kan je geven!
En de koppen ??? heb ik ook nog nooit gegeven had het ook nog nooit , dank je Henk
-
De koppen kun je gewoon geven, is geen enkel punt. Hier in nederland worden ook koppen gegeven 

Jol schreef:De koppen kun je gewoon geven, is geen enkel punt. Hier in nederland worden ook koppen gegeven
Zelfs 2 van mijn katten knagen die weg (doormidden gezaagt en de schedel goed ingeslagen) dus ik dat je je honden er wel plezier mee doet...
- me and my boys
Exect schreef:En de koppen ??? heb ik ook nog nooit gegeven had het ook nog nooit , dank je Henk
ook gewoon geven!
gewoon geven 
Wel ff opletten dat je het in combi met spiervlees of orgaan geeft.
Als ze hier enkel koppen eten (als ze ze pikken uit de bak) dan leid dat soms tot krijtdrolletjes.
Verder effectief poten geef ik niet. Maar als ze zelf een kip vangen (loslopende kippen van de buren sneuvelen wel eens als ze hier in de tuin geraken) dan durven ze die ook wel opeten.

Wel ff opletten dat je het in combi met spiervlees of orgaan geeft.
Als ze hier enkel koppen eten (als ze ze pikken uit de bak) dan leid dat soms tot krijtdrolletjes.
Verder effectief poten geef ik niet. Maar als ze zelf een kip vangen (loslopende kippen van de buren sneuvelen wel eens als ze hier in de tuin geraken) dan durven ze die ook wel opeten.

over het kop eten Maaaaaaaaaar nu
En nog i vraag omdat ik eigenlijk elkedag 2 weken lang een ander dier wilt geven moet je dan ook elkedag het orgaan er ook van geven of is 1 soort per week orgaan + pens genoeg wel in e,d % he.?ik kan namelijk niet aan hertorgaan komen en van de krokodil ook niet
grt Henk te Thailand
-
Het is geen probleem om orgaanvlees van een andere diersoort erbij te geven.
In kop zitten nuttige organen (hersenenen en tong, als je geluk hebt ook de ogen). Dat krijgen ze normaal niet zo vaak. Kain geef ik ook vaker konijnkop, maar hij krijgt er wel een krijt ontlasting van! Ik geef het dus altijd met VEEL pens.
gewoon in zijn geheel geven
ZOOOOOOOOOOO ik heb het alle maal geven en is top gegaan alleen de konijn kop pf smerig om te zien maar en hij deed er erg lang over . maar echt top grt Henk te Thailand 

- Mevroi Kruim
Goedzo! Konijnenkop ziet er idd niet uit
maar zelfs pup Logi kan er een wegwerken.

Koppen vinden [zelfs] de katten lekker eten..
kwartelkoppen worden door de poelier bewaard, soms een kippenkop en zelfs konijnenkoppen kauwen ze goeddeels weg
T is imo ook een heel gezonde hap, echt een toevoeging aan je menu!
kwartelkoppen worden door de poelier bewaard, soms een kippenkop en zelfs konijnenkoppen kauwen ze goeddeels weg
T is imo ook een heel gezonde hap, echt een toevoeging aan je menu!
Ze eten nu kip/ eend /konijn /fazant /en kwartels de kop. waarbij de kwartels in totaal +orgaan worden gegeten.
De kip eend en fazant kan ik nog niet kopen in zijn geheel alleen schoongemaakt daarbij zit dan wel het /hartlevernier in een zakje appart . maar voor de rest schoongemaakt.
GRT Henk et Thailand
De kip eend en fazant kan ik nog niet kopen in zijn geheel alleen schoongemaakt daarbij zit dan wel het /hartlevernier in een zakje appart . maar voor de rest schoongemaakt.
GRT Henk et Thailand
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”