kip

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kip

Berichtdoor Barfplaats

Exect
4-sterren

kip

Berichtdoor Exect » Vr 23 Apr 2010, 04:30

Hallo
ja hier is die weer hahaha  ja ik blijf het opzoeken om alles perfect te doen hahah  ;)
Nee really
ik heb ook op Barfpl verschillende keren gelezen over de mogelijkhedden van het kopen of kijken naar goede kip,, bio en de zeg maar legbatterijen waar dan ook kip wordt ge kweekt voor de dagelijkese verkoop en  ook over het inspuiten van  medicijenen om z,n kip ook snel te laten groeien  .,, Nou heb ik inf gedaan bij veel verschillende  kippe boeren hier in Thailand , maar van inspuitenvoor de groei  nee daar doen ze niet aan mee,, wel het geven van vocht eerlijk zo dat e.d kip ook voor verkoop zwaarder weegt  ,,hahahh geen liters he ahha  8) ja hele goed vriend van mij die dat verteld hij leverd aan miij ook e.d kip maar de goede zegt hij ;) :P
Maar er is ook nog een kip wat geelig  ziet en ja nu komt het  volgens versvlees voeren  barf mogen we geen granen geven geen mais ,,,,,,,maar z,n gele kip is totaal opgegroeid met eten van mais ook de eieren zijn donker rood van binnen  smaakt ook heel anders  wel o.k .... en daar over kip/ei  mijn vraag kan ik die dan wel geven???? weet niet tot hoever dat kan gaan met  het eten er van ,.?  Zo ook is het met eend hier ..
grt Henk et Thailand
Angelique
5-sterren

Re: kip

Berichtdoor Angelique » Vr 23 Apr 2010, 10:26

Ik wil geen maiskip geven, ben veel te bang dat die mais jeuk gaat veroorzaken :-\. Maar je kan natuurlijk uitproberen hoe jouw honden er op reageren.
Exect
4-sterren

Berichtdoor Exect » Vr 23 Apr 2010, 11:15

[quote="Angelique"]
Ik wil geen maiskip geven, ben veel te bang dat die mais jeuk gaat veroorzaken :-\. Maar je kan natuurlijk uitproberen hoe jouw honden er op reageren.
[/quote]

dank voor je reactie , maar om de zelfde reden  wil ik het ook liever niet ,,,de kip zit toch vol mais . grt henk te Thailand
Aquillo
5-sterren

Berichtdoor Aquillo » Vr 23 Apr 2010, 20:46

ik zou de kip gewoon geven. Mais en graan zijn goed voer voor de kip. De mais is immers al verteerd door de kip. De kleur kan echt geen kwaad. Je  zou anders de maag er uit kunnen halen of in ieder geval leeghalen voordat je de maag aan de hond voert. ;)
Exect
4-sterren

Berichtdoor Exect » Za 24 Apr 2010, 03:07

[quote="Aquillo"]
ik zou de kip gewoon geven. Mais en graan zijn goed voer voor de kip. De mais is immers al verteerd door de kip. De kleur kan echt geen kwaad. Je  zou anders de maag er uit kunnen halen of in ieder geval leeghalen voordat je de maag aan de hond voert. ;)
[/quote]

Ok zal het 1 keer proberen kan geen kwaad 1 keer en stel het gaat goed  heb ik er weer 1 bij ja kip dan maar 2 smaken .
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”