Bellis Perennis 30K

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bellis Perennis 30K

Berichtdoor Barfplaats

orinake
5-sterren

Bellis Perennis 30K

Berichtdoor orinake » Wo 14 Apr 2010, 20:19

Wie kent dit? Wat zijn de ervaringen?
Ik kreeg dit als tip voor ons Centa (word momenteel geopereerd aan een baarmoederontsteking).
Gezien ik bij mijn andere gesterilisseerde teven nog nooit zoiets gegeven heb wil ik er toch eerst wat mee rinfo over?
Qwertu
4-sterren

Re: Bellis Perennis 30K

Berichtdoor Qwertu » Do 15 Apr 2010, 08:57

o.a. Bellis perennis is the first remedy that comes to mind in damage of deeper body tissues, like after a great operation. It promotes the healing process, it stops or prevents suppuration, it will take off the painful pressure of wounds and soothe the pain of nerves being cut through. It is well known for its curing purposes on organs in the belly and pelvis. Affected body-parts hurt intensely and cannot be touched. The whole belly region feels bruised. It can also help pregnant women who experience a bruised feeling in the womb, making it difficult to walk.

Bellis perennis pains get worse by warmth and touch. Usually proceded movements and cold applications ameliorate.

Verder nog een hoop meer, maar dat is teveel typewerk ;)
annouschka
2-sterren

Berichtdoor annouschka » Do 15 Apr 2010, 09:12

Ik scan mijn cursusblad in en stuur het je door via msn ;)
Fido
5-sterren

Berichtdoor Fido » Vr 16 Apr 2010, 00:11

orinake schreef:Wie kent dit? Wat zijn de ervaringen?
Ik kreeg dit als tip voor ons Centa (word momenteel geopereerd aan een baarmoederontsteking).
Gezien ik bij mijn andere gesterilisseerde teven nog nooit zoiets gegeven heb wil ik er toch eerst wat mee rinfo over?

Gewoon geven. Bella perennis wordt o.a. gegeven voor klachten in het "kleine bekken". Precies datgene waar jouw hond aan geopereerd wordt ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”