framboos(blad) tablet

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

framboos(blad) tablet

Berichtdoor Barfplaats

rosie
3-sterren

framboos(blad) tablet

Berichtdoor rosie » Vr 26 Feb 2010, 06:44

Heeft er iemand ervaring met het geven van framboos(blad) tabletten. Je kan ze geven tijdens de loopsheid om schijnzwangerschap tegen te gaan en de loopsheid wat "makkelijker"te maken. Ik heb begrepen dat ze van Sana Vesta op de markt zijn maar misschien zijn er nog wel andere merken. Of gebruikt er iemand een ander middel?
Lizzy
Moderator

Re: framboos(blad) tablet

Berichtdoor Lizzy » Vr 26 Feb 2010, 07:23

Bij mijn weten gebruik je het vooral bij drachtige honden, om de bevalling te vergemakkelijken. Maar ik lees hier net dat het inderdaad ook is ter voorkoming van schijnzwangerschappen: http://www.plaza33.com/shop/index.php?m ... s_id=16652. Boeiend! Ik heb er geen ervaring mee zelf, maar denk dat het de moeite waard is om het te proberen.
rosie
3-sterren

Berichtdoor rosie » Vr 26 Feb 2010, 09:39

Ik heb net Rosie druppeltjes bloed zien verliezen dus ga het direkt proberen. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik ben trouwens nieuw hier op het forum, heb al wel een tijdje meegelezen :-[ en veel geleerd.
rosie
3-sterren

Berichtdoor rosie » Zo 07 Mar 2010, 18:31

Ik heb Rosie nu 10 dg framboos(blad)tabletten gegeven tijdens de loopsheid. Wat opvalt is dat de bloedingen niet meer zo veel zijn (was vorige keer echt veel, vooral op witte :biggrin2:poten) en ze heeft helemaal geen last van haar loopsheid! Geen verschil in karakter en ook geen gepiep meer voor reuen. Dus tot nu toe zijn Roos en ik erg gelukkig met de tabletjes.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”