Haring

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Haring

Berichtdoor Barfplaats

rheawithpixels
4-sterren

Haring

Berichtdoor rheawithpixels » Vr 19 Feb 2010, 14:17

Gisteren hoorde ik van hondeneigenaren dat ze zoute haring geven aan hun hond  :-X
wij geven zelf geen haring, maar als je je hond dat perse wil geven is dat toch pan-haring?
En zijn die gewoon te koop bij de vishandel?
Nynke
5-sterren

Re: Haring

Berichtdoor Nynke » Vr 19 Feb 2010, 14:29

zoute haring? 
is dat de haring uit een pot bij de supermarkt? nee, dat is zure haring meen ik  :-\ :-\

zoute haring is dus de gekaakte haring die als Hollandse nieuwe verkocht wordt denk ik. Die is niet zo zout, dat lijkt mij geen probleem :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollandse_ ... 2C_rolmops
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Vr 19 Feb 2010, 14:33

Ik zou mijn dieren geen zoute haring [maatjes haring, hollandse nieuwe ] geven die zijn gezouten [de naam zegt t al].. niet wat ik voor de beesten wil.
Panharing daarentegen kan prima, dat is de vis zoals ie uit t water komt zonder rare toevoegingen
rheawithpixels
4-sterren

Berichtdoor rheawithpixels » Vr 19 Feb 2010, 15:07

Too schreef:Ik zou mijn dieren geen zoute haring [maatjes haring, hollandse nieuwe ] geven die zijn gezouten [de naam zegt t al].. niet wat ik voor de beesten wil.
Panharing daarentegen kan prima, dat is de vis zoals ie uit t water komt zonder rare toevoegingen

Gelukkig dan heb ik gisteren het juiste advies gegeven. Wij geven ook zo min mogelijk zout aan de honden.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”