kan ik nu chlorella geven??

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

suzanne 1
5-sterren

Berichtdoor suzanne 1 » Do 11 Feb 2010, 10:48

Om een lang verhaal zo kort mogelijk te maken.
Max krijgt van mij normaal gesproken pijncompositum van de Groene Os en hier doet hij het prima op. Helaas heb ik niet goed opgelet en was het op. Hij had zo veel pijn dat ik hem een tabletje cortafen gegeven heb. Dit is (lees was) de enige reguliere pijnstiller waar hij nog tegen kan. Alle andere pijnstillers wordt hij dood en doodziek van. (ik weet dat het troep is, maar hij had zoveel pijn)
Die heb ik hem vorige week zaterdag gegeven. Zondagnacht was het dus foute boel. Weer dood en doodziek. Da erbij, spuit erin en toen ging het wel weer beter, maar hij ging die week wel steeds meer drinken. Op een gegeven moment zoveel dat alle waterbakken om het uur leeg waren. De plassen buiten moesten ook helemaal leeg, en Max liep met een serieuse klotsbuik rond. Hij had zoveel gedronken dat hij niet eens goed meer kon plassen. Ik heb hem gelijk blaas/niercompositum gegeven toen hij zoveel gedronken had, en de volgende dag dronk hij weer normaal.
Hij zit vanaf afgelopen vrijdag op de blaas/niercomp. en het drinken blijft normaal. Alleen vind ik niet dat hij al normaal plast. Hij moet nog steeds heel vaak plassen en dan komt er een zielig straaltje.

Nu vroeg ik mij af. Ik wil hem gaan ontgiften want die troep moet er natuulijk uit (hij stinkt ook gigantisch sinds hij ziek was) maar als ik hem chlorella geef komen die afvalstoffen toch eerst langs de nieren? Dan zou ik ze dus extra belasten? Of zie ik dit verkeerd?
Lizzy
Moderator

Re: kan ik nu chlorella geven??

Berichtdoor Lizzy » Do 11 Feb 2010, 10:54

Hij heeft geen blaasgruis of steentjes?
Ik denk toch dat je best chlorella kunt geven. Alleen zou ik dan met een heel lage dosering beginnen dus bijv. 2 keer per dag 1 tabletje.

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”