Wie kent Petvital GAG?!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Wie kent Petvital GAG?!

Berichtdoor Barfplaats

Jojo
5-sterren

Wie kent Petvital GAG?!

Berichtdoor Jojo » Di 26 Jan 2010, 17:44

Het klinkt veelbelovend maar misschien te mooi om waar te zijn???
http://www.hondenshop.nl/shop/product_i ... ts_id=1190
Het is voor 2 spondylosepatientjes, tevens heeft de 1 lichte artrose en de andere een operatie aan de kruisband gehad. Ze krijgen nu al maanden TRM stride maar dacht dit eens af te wisselen voor Petvital GAG klinkt nog beter ???
Lizzy
Moderator

Re: Wie kent Petvital GAG?!

Berichtdoor Lizzy » Di 26 Jan 2010, 18:19

Het klinkt natuurlijk allemaal erg goed. Maar dit zit er in:

Samenstelling dragees:
gestabiliseerd extract van gecultiveerd, met de hand geselecteerd, speciaal gedroogd mosselextract (perna canaliculus), gist, zeealgenmeel, calciumcarbonaat

Het hoofdbestanddeel is dus groenlipmossel. En dat is echt wel goed spul hoor maar je mag er beslist geen wonderen van verwachten. Ik zou trouwens liever een groenlipmossel supplement geven zonder gist. Want aan gist heeft niemand wat. En aan calciumcarbonaat heeft ook niemand wat, eerlijk gezegd.
Jojo
5-sterren

Berichtdoor Jojo » Di 26 Jan 2010, 18:39

Bedankt voor je reactie! Ik heb ook al gedacht dan beter puur groenlipmossel te geven.. Tja en gist... Ik vind het zooo dubieus. Er zijn fokkers die er bij zweren, die kiepen hun honden vol met biergist. Geweldig! Maar ja... ook de nadelige dingen die er over gezegd worden vind ik wel aannemelijk :-\
Wat is nou goed he! Je wilt er alles wel inkieperen dat goed voor ze is om ze maar het liefst zo probleemloos mogelijk 100 te laten worden, ken je dat ::)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”