vraagjes bestellen barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

vraagjes bestellen barf

Berichtdoor Barfplaats

*sanne*
1-ster

vraagjes bestellen barf

Berichtdoor *sanne* » Wo 06 Jan 2010, 20:00

De hondjes aten naast hun KVV  maaltijden als weleens wat barf dingetjes maar nu heb ik een tijdje terug voor het eerst wat meer dingen besteld. Dit beviel erg goed en gaan we nu dus weer doen!
Heb nu wel wat vragen;
vorige keer heb ik bij Richard versvoeding kunnen bestellen, dit keer wordt dat Herby. Is er veel verschil daartussen? Ik had vorige keer bijvoorbeeld parelhoenkarkas, dit zou ik nu graag weer willen alleen staat er op de site van Herby alleen parelhoen per 2 verpakt... Is dat hetzelfde?
Zouden mijn hondjes ook al hertbot kunnen eten? En is dat makkelijk in porties te verdelen?
Tot nu toe krijgen ze eigenlijk alleen vleesbotten, naast de kvv compleet. Ik zou ze ook weleens orgaan willen geven. Kun je dat gewoon als hele maaltijd geven of is dat teveel orgaan in 1 keer?

Alvast bedankt!
Alba
5-sterren

Re: vraagjes bestellen barf

Berichtdoor Alba » Wo 06 Jan 2010, 21:26

Als je met ons meebesteld, bestellen we weer bij Richard: May Linn wilde graag producten die Herby nu even niet heeft en Richard wel en voor wat ik wilde maakte het niet uit.
De prijzen en de meeste producten van de beide winkels zijn hetzelfde, dus ik denk (nog geen ervaring, ik bestelde hiervoor bij herby) dat de kwaliteit redelijk hetzelfde is.

Wat betreft het hertenbot kan ik je geen raad geven, sorry.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”