Kan Haaksbarf kat voor een hond?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

rheawithpixels
4-sterren

Berichtdoor rheawithpixels » Wo 23 Dec 2009, 20:54

We geven altijd 'sochtends Haaksbarf en 's avonds stellen we zelf samen. Van de Haaksbarf geven we altijd de diersoorten die we niet in de BARF geven zoals zalm, konijn en paard. Nou hebben we het idee dat onze hond niet goed tegen de groenten (wortel) kan in HB. Maar ik vind het zo zonde om iets anders te zoeken want HB heeft zoveel varianten. Ze is nog niet zon kluiver als onze grote hond. Als ik haar een rib voorhoud zit ze me aan te kijken van wat moet ik daarmee. Dus de nekken enzo geven we wel. Maar ik vind het belangrijk om veel diversiteit te voeren. Nu zag ik dat in de Haaksbarf Kat geen groenten zat en meer spiervlees daarvoor. Omdat we toch savonds zelf samenstellen kunnen we die balans wel weer terug krijgen leek mij. Of denk ik nou heel dom? Groenten waar even warm water over is geweest, heeft ze geen problemen mee. Wie denkt er met me mee? Uiteindelijk is het doel wel dat ze wat meer die kiezen gaat gebruiken, maar de oudste heeft het ook pas nu goed door  ;D
Laatst gewijzigd door rheawithpixels op Do 24 Dec 2009, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”