golden retriever gist in neus

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

sita i
1-ster

Berichtdoor sita i » Vr 06 Nov 2009, 23:15

Wij hebben een Golden Retriever van 6 jaar oud en heeft in Mei waarschijnlijk een gist in zijn neus opgelopen.

Na verschillende antibiotica's en neus onderzoek hebben wij Nizoral voorgeschreven gekregen voor 2 maanden.

Na 2 maanden snotteren en niezen uit alleen het rechter neus gat dachten wij ook dat het over was en zijn gestopt met de medicijnen maar na twee weken zijn we er maar weer mee begonnen omdat het weer net zo sterk terug kwam.

Weet iemand misschien een alterntief middel of heeft iemand de zelfde ervaring met zijn hond dan willen wij er graag meer van weten

B.V.D.
Lizzy
Moderator

Re: golden retriever gist in neus

Berichtdoor Lizzy » Za 07 Nov 2009, 08:05

Ik denk dat je het best naar een holistisch dierenarts kan gaan. En mijn inschatting is dat er hard aan de weerstand van hem moet gaan werken. Om te beginnen, wat eet jouw Golden Retriever?
Mevroi Kruim
5-sterren

Berichtdoor Mevroi Kruim » Za 07 Nov 2009, 10:07

Met Lizzy eens. En vraag Sonja eens over haar Boefje, die heeft ook heel lang problemen met haar neus gehad, poliepen, schimmels etc.
lisa-v
3-sterren

Berichtdoor lisa-v » Ma 09 Nov 2009, 07:54

ik heb het zelfde met mijn hondje gehad! wij kregen eerst ook ab en dat hielp voor geen meter. het was zo zielig ze nieste de hele dag door! ze had constant een druip neus en had last van reverse sneezing de hele dag door. ik heb toen luchtweg compositum en weerstand compositum van de groene os gegeven! samen met probiotica. na 2 maanden intensief geven was het over!!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”