Beginnede barfer vraagt

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Beginnede barfer vraagt

Berichtdoor Barfplaats

Iza
2-sterren

Beginnede barfer vraagt

Berichtdoor Iza » Do 22 Okt 2009, 22:32

Hoi allemaal!

Als wij op vakantie gaan, gaat ons hond altijd mee. Van de zomer zijn wij met de auto naar Polen gereden. Nu vraag ik me af, hoe doen jullie het dan met het voeren??? Aangezien mijn hond toen nog voornamelijk brokken at, was dat geen probleem. Maar met vers voer is dat anders. Wat geef je je hond dan? en is het dan wel 'compleet'?

Bedankt, Izabela
Fido
5-sterren

Re: Beginnede barfer vraagt

Berichtdoor Fido » Do 22 Okt 2009, 22:41

Er is altijd wel een supermarkt of slager te vinden. Ik stel gewoon zelf samen en maak me niet te druk over de juiste percentages, dat doe ik thuis wel weer.

Desnoods eten de honden een dagje met de pot mee bij geen vlees kunnen krijgen voor hen.

Gewoon lekker op zijn vakanties, niet te moeilijk doen en lekker ontspannen  :yeah:
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Do 22 Okt 2009, 22:45

Ik doe het net zoals Fido - lekker makkelijk op vakantie.

Overal is wel een supermarkt te vinden waar je kip kunt kopen en dat eten ze dan vaak.
Soms bijna de hele vakantie.
Wij huren meestal een vakantiehuis en soms zit daar een groot vriesvak bij en dan neem ik voor een paar dagen vlees mee en koop ik er ter plekke kip bij.
Ik neem wel altijd voor de eerste en voor de laatste dag vlees van huis mee, dat vind ik wel zo gemakkelijk.
SandRRa
5-sterren

Berichtdoor SandRRa » Vr 23 Okt 2009, 18:28

Wij nemen in een electrische koelbox vlees voor de eerste dagen mee. en verder kopen we dat onderweg.
Ze eten dan idd meer kip dan normaal, maar ja wij eten ook meer uit dan normaal dan.
Wanneer we gewoon nog onderweg waren kregen ze t gewoon 's avonds op een parkeerplaats.
Paula1976
4-sterren

Berichtdoor Paula1976 » Vr 23 Okt 2009, 18:39

Fido schreef:Er is altijd wel een supermarkt of slager te vinden. Ik stel gewoon zelf samen en maak me niet te druk over de juiste percentages, dat doe ik thuis wel weer.

Desnoods eten de honden een dagje met de pot mee bij geen vlees kunnen krijgen voor hen.

Gewoon lekker op zijn vakanties, niet te moeilijk doen en lekker ontspannen  :yeah:

Even off topic: Edith, je hebt van mij een pb gehad vorige week, ik hoop nog op een reactie!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”