stevigheid pezen/spieren?? relatie tot voer

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

crutz
5-sterren

Berichtdoor crutz » Vr 27 Aug 2004, 13:54

ff een gekke vraag,

Umi was wat zwak in dr polsen toen ze nog bij ons was (niet overdreven, maar ze stond er ook niet kaarsrecht op en veerde in t lopen redelijk door) en dus volledig op vers stond,

nu zit ze al weer 4 weken op dr logeeradresje waar ze dus brokken krijgt en vreemd maar waar,
ze staat zo goed als helemaal recht op dr poten inmiddels en veert ook helemaal niet meer zo veel door in t lopen

wat heeft ze gemist, is ze te kort gekomen ??? of komt t gewoon door de groei dat ze nu op een leeftijd is (11 mnd) dat alles steviger in elkaar gaat zitten

t is nl niet dat ze nu meer beweging oid krijgt, denk dat dat ongeveer vergelijkbaar is,
t enige wat veranderd is is eigenlijk t voer...............
Laatst gewijzigd door crutz op Vr 27 Aug 2004, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Nitus
5-sterren

Re:stevigheid pezen/spieren?? relatie tot voer

Berichtdoor Nitus » Vr 27 Aug 2004, 14:51

[quote="crutz"]
of komt t gewoon door de groei dat ze nu op een leeftijd is (11 mnd) dat alles steviger in elkaar gaat zitten
[/quote]

Je geeft volgens mij zelf al antwoord op je vraag ;) ;D. Ik denk idd dat het door de groei komt.
Nelly
5-sterren

Berichtdoor Nelly » Vr 27 Aug 2004, 15:06

[quote="Nitus"]
[quote="crutz"]
of komt t gewoon door de groei dat ze nu op een leeftijd is (11 mnd) dat alles steviger in elkaar gaat zitten
[/quote]

Je geeft volgens mij zelf al antwoord op je vraag ;) ;D. Ik denk idd dat het door de groei komt.

[/quote]Dat denk ik dus ook. Iedere hond van een groot ras heeft wel een periode dat het allemaal wat minder is met het onderstel ::) En 9 van de 10 keer komt dat weer helemaal goed 8)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”