valeriaan capsules

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

valeriaan capsules

Berichtdoor Barfplaats

Hertog
3-sterren

valeriaan capsules

Berichtdoor Hertog » Zo 27 Sep 2009, 20:58

Op vakantie. Zo leuk en ook zo spannend. Hij zit braaf en rustig achterin, blij dat hij mee mag. Maar dan........aangekomen op de bestemming gaat hij flink aan de diaree. Zelfs als we naar de camping in Oostenrijk gaan waar we een vaste plek hebben. Nee, het ligt niet aan verandering van voer want dat gebeurd nl niet.  Vorige keer zijn we naar de da geweest en kwamen er prikken, poeders, pillen en (helaas) brokken aan te pas om hem weer goed te krijgen. Tegen dat we weer naar huis gingen was hij eindelijk ok.
Mijn vraag is nu; zou het een idee zijn om hem voor vertrek een valeriaan capsule te geven en aangekomen nog 1. Tegen de stress. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hertog
Hanny
5-sterren

Re: valeriaan capsules

Berichtdoor Hanny » Ma 28 Sep 2009, 12:51

Als je verwacht, dat het nu weer zo zal zijn, kun je zelf middeltjes meenemen. Misschien een stopmiddeltje. Normaal vind ik, dat diarree wel weer over gaat, en je er geen stopmiddeltje in moet stoppen, maar bij stresspoep kan dat naar mijn idee wel.
Valeriaan moet je, dacht ik, toch wel iets langer gebruiken, ik heb zelf het idee, dat passiflora complex misschien wat beter helpt.
Ik zou zelf geen stopmiddelen gebruiken, heb kleine honden en dan zit je altijd met de hoeveelheid te klooien, maar een bindmiddel, zoals isogel, dan spuit het er niet zo uit. Als je even wat met de zoekfunctie werkt, vind je vast wel verschillende mogelijkheden. Zoiets als isogel is er ook in een variant voor mensen en dat schijnt flink in prijs te verschillen, heb ik hier wel eens gelezen.

Hanny

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”