kvv proef

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kvv proef

Berichtdoor Barfplaats

Urs
5-sterren

kvv proef

Berichtdoor Urs » Ma 23 Aug 2004, 21:14

Heb vandaag duck gekocht kijken hoe ze daar op reageren. Lastig hoor meerdere honden met hun voorkeuren.
Floortje: krijgt pukkels van rodi, lust geen grof kvv zoals carnibest of bibi. Eet wel energique.
Cato: eet alles nergens last van
Jasper: poepte destijds rodi onverteerd weer uit, heb het nog niet weer geprobeerd. Carnibets , bibi, en bandit gaat goed. Energique word ie rood van.
Dus even testen. Denk dat ik straks uitkom op energique voor de teckels en bandit of bibi of carnibest voor Jasper is maar net wat ik makkelijk op dat moment kan kopen. De katten gaan nu bandit eten dus dat moet ik toch ophalen.
Ik vrees dat de duck ook zo uitgepoept word. Ben morgen vrij das makkelijk, niet zo handig een hond mee naar het werk met prutpoep.
Lizzy
Moderator

Re:kvv proef

Berichtdoor Lizzy » Ma 23 Aug 2004, 22:04

Tjonge, da's ook niet eenvoudig zeg, allemaal zo'n andere voorkeur! Wie weet bevalt de Duck! En anders is misschien zelf samenstellen een idee? Misschien kun je zelf samengestelde voeding maken die alle honden bevalt?!
Laatst gewijzigd door Lizzy op Ma 23 Aug 2004, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
veronique
3-sterren

Berichtdoor veronique » Di 24 Aug 2004, 14:03

Wel kieskeurige hondjes heb jij hé.
Gelukkig kan je precies nogal gemakkelijk aan de verschillende merken geraken. Anders had je nog een probleem bij. ;D
Audrina
5-sterren

Berichtdoor Audrina » Di 24 Aug 2004, 14:59

Misschien alle hondjes op de Carnibest zetten en het voor Floortje extra fijn malen met een keukenmachine ofzo? Ik zeg ook maar wat hoor.
Urs
5-sterren

Berichtdoor Urs » Di 24 Aug 2004, 20:57

Eerste bevindingen:
duck is erg korrelig en droog inderdaad redelijk veel granen. Van die dingetjes als vroeger die diner ( mais)
Tot nu toe geen rode pukkels e.d.. Poep ook goed.
Ze vonden het allemaal lekker. Ga het nog eens proberen kijken of we dan een reactie zien.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”